12.02.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Nowoczesny salon z Moment Pay

Wchodzimy w drugą dekadę XXI wieku. Razem z Tobą wchodzi w nią Twój salon. Jeśli chcesz przyciągać do niego nowych klientów, musisz wziąć pod uwagę, że rozwiązania z poprzedniego stulecia, czy to w kwestii rezerwowania wizyt, czy przyjmowania płatności, przestają...

04.02.20 Ewa Wrzesińska | Porady dla salonów

Jak zostać najlepszym salonem roku 2020?

Wyróżnienie Moment.pl Top Salon to znak jakości, który pomoże Ci zbudować rozpoznawalną, zaufaną markę i przyciągnąć nowych klientów. By zdobyć tytuł za rok, warto już teraz podjąć kilka działań. Opinie klientów to...

30.01.20 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Jak stworzyć salon, w którym KAŻDY będzie chciał pracować?

Prowadząc salon urody, właściciele i managerowie skupiają się głównie na pozyskiwaniu klientów i zapewnianiu im najlepszej obsługi. To oczywiste – ale czy wystarczy, by stworzyć świetnie prosperujący biznes? Chcąc wynieść swój salon...

24.01.20 Anita Kałuża | Nowości w systemie

Moment Pay z obsługą kart płatniczych

Płatności online w Versum stają się codziennością wielu użytkowników systemu. Korzysta z nich już 20% salonów, w których nawet 30% wizyt jest przedpłaconych. Pomaga to zabezpieczyć firmowe finanse. Moment Pay to jednak...

20.01.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Walentynki: rozkochaj wszystkich w swoim salonie!

Na czym opiera się Twój biznes? Na… relacjach!  Z dostawcami, pracownikami, a przede wszystkim z klientami. Przy okazji święta zakochanych podpowiemy Ci, jak rozkochać ich w swoim salonie! To właśnie relacje z...

03.01.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

5 najpopularniejszych artykułów 2019 roku

Umilały Wam czas przy porannej lub popołudniowej kawie, przeprowadzały przez meandry marketingu i pomagały w efektywnym wykorzystywaniu różnych funkcji Versum. Oto artykuły, które najbardziej przypadły Wam do gustu w minionym roku! Dobierając...

Rachunek sumienia managera salonu kosmetycznego
19.12.19 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Rachunek sumienia managera salonu beauty

Koniec roku to czas podsumowań. Jeśli zarządzasz biznesem w branży hair & beauty, wykorzystaj ten moment, żeby zadać sobie pytanie: co w mijającym roku można było zrobić lepiej? Jako manager salonu kosmetycznego...

05.12.19 Ewa Wrzesińska | Porady dla salonów

Jak nie zostać na lodzie w styczniu?

W okresie przedświątecznym rezerwacje robią się same, prawda? Wydawałoby się, że właśnie teraz nie musisz starać się o napływ klientów. Nie daj się zwieść pozorom! To właśnie w grudniu musisz pomyśleć o...

Nowość! Przedpłaty w procesie rezerwacji pozwolą Ci unikać strat
26.11.19 Anita Kałuża | Nowości w systemie

Nowość! Przedpłaty w procesie rezerwacji pozwolą Ci unikać strat

Największą zmorą każdego biznesu beauty są klienci, którzy umawiają się i nie przychodzą. Czas pracownika (lub Twój własny), w którym mógłby zarabiać dla salonu, idzie na marne. Nieużywany sprzęt też nie przynosi...

08.11.19 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Jak zmaksymalizować zyski w okresie świątecznym?

Koniec roku to gorący czas w salonach beauty. Klientów nie brakuje, ale miejsca w kalendarzu owszem. Czy to możliwe, by zarobić w tym okresie jeszcze więcej, nie obciążając dodatkowo pracowników i siebie?...



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link