17.09.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Czy procedury higieniczno-sanitarne są Ci potrzebne?

Od kilku miesięcy branża beauty musi przestrzegać surowego reżimu sanitarnego. Nie jest to jednak zupełna nowość - od dawna dobrze wiesz, jak dbać o higienę i bezpieczeństwo swoich klientów. No właśnie, wiesz to, więc po co jakieś oficjalne procedury do...

Jak nowe technologie wspomagają działanie salonu beauty?
02.09.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Jak nowe technologie wspomagają działanie salonu beauty?

Internet, uczenie maszynowe, inteligentne algorytmy, autonomiczne pojazdy… Postęp technologiczny, jaki dokonał się na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat, jest gigantyczny. Nowe technologie zmieniają wszystkie branże, ale nie wszyscy chętnie po nie sięgają. Co...

19.08.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Co czeka branżę beauty jesienią?

Wraz z przyjściem jesiennego ochłodzenia wielu spodziewało się drugiej dużej fali zachorowań. Epidemia nie odpuściła jednak podczas letnich upałów, więc z lekką dezorientacją patrzymy w przyszłość. Czy należy się bać? Nie. Czy...

Automatyczna sekretarka do salonu urody
05.08.20 Anita Kałuża | Nowości w systemie

Automatyczna sekretarka od Versum nie pozwoli Ci stracić żadnego klienta

Mnóstwo codziennych sytuacji sprawia, że tracisz klientów, którzy nie mogą się do Ciebie dodzwonić. Dzieje się tak wtedy, gdy skupiasz się na wykonywanym zabiegu i nie możesz podnieść słuchawki. I wtedy, kiedy...

30.07.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Druga odsłona akcji BLIK i Moment.pl: jeszcze więcej rabatów dla Twoich klientów!

Teraz nawet 20% zniżki na usługę o wartości przynajmniej 50 zł. Obok takiej promocji nie można przejść obojętnie! Akcja rusza 3 sierpnia - przygotuj się do niej, by zwiększyć liczbę wizyt w...

Jak pozyskać opinie klientów o salonie urody?
13.07.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Czy umiesz pozyskiwać opinie klientów?

Wielu właścicieli biznesów beauty uważa, że poczta pantoflowa to najlepsza forma reklamy. I słusznie! Polecenia klientów mają wielką moc, bo są po prostu niezwykle wiarygodne. Czy to oznacza, że nic nie musisz...

Spadek zysków i rezerwacji w salonie? Jak go powstrzymać?
30.06.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Jak powstrzymać spadek zysków?

Stęsknieni usług beauty klienci rzucili się na nie już w dniu, w którym ogłoszono, że branża wraca do pracy - odczuły to także serwery Moment.pl. Pierwsza fala rezerwacji jednak minęła, a część...

16.06.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Pierwsze kroki w systemie Versum

Zadaniem systemu do zarządzania salonem jest ułatwianie codziennej pracy, jednak niektórzy obawiają się, że nie poradzą sobie z jego obsługą. Jesteś jedną z takich osób? Pozwól, że rozwiejemy Twoje wątpliwości! Oprogramowanie dla...

Jak zwiększyć ilość rezerwacji w salonie urody?
03.06.20 Ewa Wrzesińska | Nowości w systemie

Twój salon będzie na szczycie dzięki Moment Premium!

Pierwsza fala rezerwacji po przywróceniu salonów do pracy powoli mija. Czy to musi oznaczać pusty kalendarz i mniej wpływów do budżetu? Nie, jeśli już dziś zrobisz coś, by temu zapobiec. Użytkownicy Moment.pl...

Formalności związane z otwarciem salonu fryzjerskiego
02.06.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Formalności związane z otwarciem salonu fryzjerskiego

To ten moment! Postanawiasz wreszcie przejąć stery i ruszyć z własnym biznesem. Tylko jak się do tego zabrać? Z naszą pomocą oczywiście! Pokażemy Ci krok po kroku, jak otworzyć salon fryzjerski. Ostrzegamy:...



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link