31.03.20 Karolina Łużniak | Salon w czasie pandemii

Poradnik Moment.pl: 7 pomysłów na promocję salonu w czasie kwarantanny

Pandemia koronawirusa prowadzi do coraz większych ograniczeń. Teraz oficjalnie zamknięte muszą zostać także wszystkie salony z branży beauty. Martwisz się o sytuację swojej firmy? Mamy dla Ciebie porady, jak dobrze wykorzystać wolny czas i zadbać o jej przyszłość. Postaw na...

promocja salonu w czasie kwarantanny
27.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Nowość, która Ci pomoże: bony przedpłacone

Brak klientów, zamknięty salon, pustki w kasie? Versum wdraża funkcję, która pomoże Ci zachować płynność finansową w tym trudnym okresie. Dowiedz się więcej o sprzedaży bonów online i włącz je do swojej...

przetrwamy to razem
27.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Wszystko, co musisz teraz wiedzieć – aktualności, linki, wnioski [aktualizacja 1.04.2020]

Ogrom informacji, jakie docierają do Ciebie w ostatnich tygodniach, może przytłaczać. W tym trudnym czasie chcemy wspierać salony hair & beauty i skupione wokół nich organizacje, takie jak Izba Kosmetologów. Aby łatwiej...

26.03.20 Ewa Wrzesińska | Nowości w systemie

Twój salon będzie na szczycie dzięki Moment Premium!

Użytkownicy Moment.pl poszukują najlepszych usług, przeglądając listy salonów na portalu i w aplikacji. Salony, które wyświetlają się na ich szczycie, odnotowują najwięcej wejść na swoje wizytówki. Jeśli więc chcesz przyciągnąć klientów do...

Jak utrzymać klientów w czasie pandemii koronawirusa?
25.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Jak utrzymać klientów w czasie pandemii?

Twój salon znalazł się w trudnej sytuacji. Walcząc o przetrwanie, musisz skupić się na swoich klientach - pozostać z nimi w kontakcie i zaoferować im wartościowy produkt lub usługę, nawet mimo zamkniętego...

17.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich klientów w tym trudnym czasie

Branża beauty mierzy się z ogromnymi trudnościami w związku z panującą pandemią koronawirusa. Niektórzy klienci odwołują wizyty, a inni chcieliby przyjść, ale boją się o swoje zdrowie.  Obowiązkiem właściciela salonu jest zapewnienie...

12.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Chory klient w salonie – jak sobie z nim radzić?

Liczba osób zakażonych koronawirusem rośnie z dnia na dzień. Nic dziwnego, że w tej sytuacji zastanawiasz się, czy kaszel Twojego klienta to tylko zwykłe przeziębienie, czy coś znacznie poważniejszego. Nie trzeba jednak...

05.03.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Poradnik Moment.pl: 5 przykazań idealnego zdjęcia na wizytówkę

Ciemne, nieostre, nieciekawe. Takie zdjęcie z pewnością nie przysporzy Ci nowych klientów! Jakość fotografii, które umieszczasz w swoich mediach społecznościowych czy w wizytówce na Moment.pl, jest ważniejsza niż myślisz. Dlaczego? Użytkownicy widzą...

24.02.20 Anita Kałuża | Wydarzenia

Rusza sezon targowy – spotkajmy się tej wiosny!

Wiosną natura budzi się do życia, a w nas budzi się nowa energia! Wyruszamy więc w Polskę, aby się z Tobą zobaczyć. Sprawdź, w których wydarzeniach weźmie udział nasz zespół. Masz pytania...

12.02.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Nowoczesny salon z Moment Pay

Wchodzimy w drugą dekadę XXI wieku. Razem z Tobą wchodzi w nią Twój salon. Jeśli chcesz przyciągać do niego nowych klientów, musisz wziąć pod uwagę, że rozwiązania z poprzedniego stulecia, czy to...



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link