07.08.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

6 elementów doskonałej obsługi klienta

Świetnie wykonywane usługi to bez wątpienia bardzo ważny element obsługi klienta. Ale uwaga - nie jedyny! Na to, czy klienci będą wracać w Twoje progi, wpływa znacznie więcej czynników. Choć niektóre mogą wydawać się błahe, wspólnie tworzą obraz Twojej firmy...

6 kroków do doskonałej obsługi klienta
Nowe możliwości kalendarza
02.08.18 Anna Krawczyk | Nowości w systemie

Poznaj nowe możliwości kalendarza Versum

Kalendarz to niewątpliwie najpopularniejsza funkcja systemu Versum. W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów wprowadziliśmy w nim kilka ulepszeń, które sprawią, że zapisywanie klientów będzie jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze. Co takiego się zmieniło?...

Finanse salonu
01.08.18 Anna Krawczyk | Wydarzenia

Versum o finansach salonu na konferencji Salon Success

Jeśli prowadzisz biznes w branży beauty, zapewne wiesz, jak ważne są szkolenia. Będąc specjalistą w swoim fachu, masz za sobą wiele warsztatów z technik strzyżenia czy wykonywania zabiegów kosmetycznych. Czy jednak masz...

kompleksowy system do zarzadzania
19.07.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Zarabiaj nawet, kiedy śpisz

Wyobraź sobie, że Twój salon zarabia dla Ciebie sam. Że gdy opuszczasz świat swojej kariery zawodowej i skupiasz uwagę na życiu prywatnym, Twój biznes nadal działa jak w zegarku. Wyobraź sobie, że...

historia sukcesu kamajo
03.07.18 Anna Krawczyk | Historie sukcesu

Zmiana dzisiaj, albo nigdy. Rozmawiamy z Moniką Wiśniewską z KAMAJO

Choć początki prowadzenia własnego salonu bywają trudne, w dążeniu do celu najważniejsze są upór i determinacja. Stawiając czoła kolejnym przeciwnościom zdobywamy nową wiedzę, dzięki której każdy kolejny krok w stronę sukcesu jest...

jak zarzadzac magazynem
20.06.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

4 sposoby na skuteczne zarządzanie magazynem

Kontrola magazynu to jedna z najważniejszych kwestii związanych z codzienną pracą salonu urody. Każdy, kto kiedykolwiek pracował w tej branży, z pewnością wyobraża sobie, jak wiele problemów może spowodować brak produktów lub...

pierwsza wizyta
11.06.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Obsługa klienta podczas pierwszej wizyty

Gdy klient zjawia się w Twoim salonie po raz pierwszy, krytycznie ocenia to, co w nim zastaje. Niezwykle ważne jest, by rzeczywistość nie zawiodła jego oczekiwań, ponieważ pierwsze wrażenie ma ogromny wpływ...

Promocja na dzien ojca
04.06.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Pomysły na promocję z okazji Dnia Ojca

O ile kampanie promocyjne z okazji Dnia Matki to w salonach niemal norma, tak ilość akcji na Dzień Ojca można by policzyć na palcach jednej ręki. To niedocenione przez branżę beauty święto,...

bezpieczenstwo danych
25.05.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Jak zachować bezpieczeństwo danych?

Wielu właścicieli w branży beauty wciąż obawia się przechowywania danych w “chmurze”. Powodem jest najczęściej brak wiedzy na temat płynących z tego rozwiązania korzyści. A jest ich całe mnóstwo! Szczególnie w świetle...

Versum jest gotowe na RODO
23.05.18 Grzegorz Węglarz | Nowości w systemie

Versum jest gotowe na RODO

Już w piątek, 25 maja 2018 roku, wchodzi w życie ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Wprowadziliśmy kilka udogodnień, aby pomóc Ci obsługiwać klientów salonu zgodnie z nowymi przepisami. 1. Zarządzanie...