Korzystamy z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie oraz prezentować Ci dopasowane do Ciebie treści. Klikając „AKCEPTUJĘ” wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji o tym, jak wykorzystujemy pliki cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Porady dla salonów

6 elementów doskonałej obsługi klienta

aplikacja-booksy-w-salonie-beauty aplikacja-booksy-w-salonie-beauty

Świetnie wykonywane usługi to bez wątpienia bardzo ważny element obsługi klienta. Ale uwaga – nie jedyny! Na to, czy klienci będą wracać w Twoje progi, wpływa znacznie więcej czynników. Choć niektóre mogą wydawać się błahe, wspólnie tworzą obraz Twojej firmy i świadczą jej o profesjonalizmie.

Dziś chyba już każdy ma świadomość, że sukces salonu fryzjerskiego czy kosmetycznego uzależniony jest w ogromnym stopniu od jakości obsługi, jaką zapewnia on swoim klientom. Jednak pojęcie perfekcyjnej obsługi klienta nie dla wszystkich oznacza to samo. Co za tym idzie, pomimo starań, wielu managerów nie potrafi utrzymać w swoim salonie pożądanego ruchu. Dlaczego tak się dzieje? Na co musisz zwrócić uwagę, aby Twoje starania o zadowolenie i lojalność klientów nie poszły na marne?

Wystarczy, że będziesz pamiętać o poniższych elementach obsługi klienta:
 

1. Korzystaj z przypomnień SMS

Dzięki nim nie tylko dasz swoim klientom poczucie, że mogą liczyć na Twoją niezawodną pamięć, ale także zminimalizujesz liczbę przegapionych wizyt. W dobrym oprogramowaniu do zarządzania salonem znajdziesz automatyczny system wiadomości SMS, który zatroszczy się o przypomnienia za Ciebie, pozwalając oszczędzić cenny czas.
 

2. Pozostań w kontakcie

Dbaj o relacje z klientem i pokaż mu, że jest dla Ciebie ważny. Krótka wiadomość z podziękowaniem za wizytę czy z życzeniami z okazji urodzin to doskonały sposób na wzmocnienie więzi i zdobycie lojalności.
 

3. Prowadź elektroniczne karty klientów

Dzięki nim sprawisz, że Twoi klienci poczują się u Ciebie wyjątkowo. Zabłyśniesz szczegółową wiedzą na temat ich ulubionych zabiegów i indywidualnych cech skóry czy włosów. Łatwo nawiążesz rozmowę i powrócisz do tematów poruszanych ostatnio – zarówno tych prywatnych, jak i związanych z wizytą.
 

4. Zachęcaj do powrotu

Zakończenie udanej wizyty to doskonały moment na zaproponowanie klientowi kolejnego terminu. Dlatego zanim się z nim pożegnasz, wykorzystaj jego zadowolenie i upewnij się, że niedługo wróci w Twoje progi!
 

5. Zapewnij pełen komfort rezerwacji

Zaoferuj osobom korzystającym z Twoich usług nowoczesną i wygodną formę umawiania wizyt – przez internet. Daj im komfort swobodnego przeglądania i rezerwowania dostępnych terminów online, o każdej porze i na każdym urządzeniu.
 

6. Korzystaj z opinii klientów

Zbierając opinie odwiedzających Cię osób, zyskasz cenne źródło informacji na temat swoich usług – dowiesz się, które kwestie udało Ci się dopracować do perfekcji, a które wymagają jeszcze trochę uwagi. Dodatkowo dasz swoim klientom poczucie, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne i ponownie wzmocnisz Wasze wzajemne relacje.

Zapewnienie naprawdę perfekcyjnej obsługi klienta z Booksy staje się o wiele łatwiejsze. Dzięki niezawodnym narzędziom możesz dziś zadbać o każdy szczegół, oszczędzając przy tym mnóstwo czasu.

Nie masz Booksy? Testuj za darmo

Zobacz także