19.04.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Koszty lokalowe i inne – z jakich form pomocy możesz skorzystać w ramach tarczy?

Jeżeli prowadzisz salon w galerii handlowej, przysługuje Ci zwolnienie z czynszu. W innym przypadku możesz negocjować czynsz z wynajmującym. Nie musisz także płacić abonamentu RTV, a przegląd kasy fiskalnej możesz odłożyć w...

10.04.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Czy bony przedpłacone to rozwiązanie dla Ciebie? Wyjaśniamy prawne zawiłości

Bony przedpłacone to dobry sposób na podreperowanie budżetu swojego salonu już teraz, bez ryzyka kontaktu z klientami, a zatem zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem. Część właścicieli i managerów zastanawia się jednak, jak rozgryźć...

06.04.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Powrót do pracy po epidemii – już dziś opracuj strategię!

Tymczasowe zamknięcie firmy to bolesne doświadczenie dla wszystkich związanych z nią osób. Na pewno z niecierpliwością czekasz na moment, w którym Twój salon znowu zacznie przyjmować klientów. Ale czy to takie proste?...

promocja salonu w czasie kwarantanny
31.03.20 Karolina Łużniak | Salon w czasie pandemii

Poradnik Moment.pl: 7 pomysłów na promocję salonu w czasie kwarantanny

Pandemia koronawirusa prowadzi do coraz większych ograniczeń. Teraz oficjalnie zamknięte muszą zostać także wszystkie salony z branży beauty. Martwisz się o sytuację swojej firmy? Mamy dla Ciebie porady, jak dobrze wykorzystać wolny...

27.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Nowość, która Ci pomoże: bony przedpłacone

Brak klientów, zamknięty salon, pustki w kasie? Versum wdraża funkcję, która pomoże Ci zachować płynność finansową w tym trudnym okresie. Dowiedz się więcej o sprzedaży bonów online i włącz je do swojej...

Jak utrzymać klientów w czasie pandemii koronawirusa?
25.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Jak utrzymać klientów w czasie pandemii?

Twój salon znalazł się w trudnej sytuacji. Walcząc o przetrwanie, musisz skupić się na swoich klientach - pozostać z nimi w kontakcie i zaoferować im wartościowy produkt lub usługę, nawet mimo zamkniętego...

17.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich klientów w tym trudnym czasie

Branża beauty mierzy się z ogromnymi trudnościami w związku z panującą pandemią koronawirusa. Niektórzy klienci odwołują wizyty, a inni chcieliby przyjść, ale boją się o swoje zdrowie.  Obowiązkiem właściciela salonu jest zapewnienie...

12.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Chory klient w salonie – jak sobie z nim radzić?

Liczba osób zakażonych koronawirusem rośnie z dnia na dzień. Nic dziwnego, że w tej sytuacji zastanawiasz się, czy kaszel Twojego klienta to tylko zwykłe przeziębienie, czy coś znacznie poważniejszego. Nie trzeba jednak...

05.03.20 Anita Kałuża | Porady dla salonów

Poradnik Moment.pl: 5 przykazań idealnego zdjęcia na wizytówkę

Ciemne, nieostre, nieciekawe. Takie zdjęcie z pewnością nie przysporzy Ci nowych klientów! Jakość fotografii, które umieszczasz w swoich mediach społecznościowych czy w wizytówce na Moment.pl, jest ważniejsza niż myślisz. Dlaczego? Użytkownicy widzą...



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link