Korzystamy z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie oraz prezentować Ci dopasowane do Ciebie treści. Klikając „AKCEPTUJĘ” wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji o tym, jak wykorzystujemy pliki cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Funkcje Booksy

Wykorzystaj te 10 funkcji przy ponownym otwarciu salonu

  • Booksy Biz
artem-beliaikin-N35J0N8ZglQ-unsplash

Salony beauty przez pandemię koronawirusa i wynikające z niej obostrzenia podniosły liczne straty finansowe. Wiemy, jak trudny był to dla Ciebie czas. Znamy również Twoje obawy wiążące się z pracą w “nowej rzeczywistości”. Dlatego oddajemy do Twojej dyspozycji funkcje w Booksy, które ułatwią Ci bezpieczny powrót do pracy i oraz pomogą Ci odrobić finansowe straty.

Nie masz Booksy? Wypróbuj za darmo

  1. Rezerwacja online – zgodnie z zaleceniami rządu
    Resort zobowiązał klientów do umawiania wizyt zdalnie, dzięki czemu zyskasz kontrolę nad tym, kto pojawia się w Twoim salonie. Dla Ciebie jest do idealne rozwiązanie, ponieważ nikt nie oderwie Cię od wykonywanej usługi. A już na pewno taka sytuacja nie zdarzy się, jeśli klienci rezerwują wizyty online. Co więcej w przypadku rezerwacji internetowej nie przeszkodzi Ci dzwoniący telefon. Twój kalendarz jest dostępny online 24/7, dzięki czemu Twoi klienci rezerwują wizyty o dowolnej porze – nawet jeśli już jesteś po godzinach pracy.
  2. Poproś klientów o wypełnienie Ankiety COVID-19 online
    W aplikacji Booksy znajdziesz gotową ankietę online, która pomoże Ci uzyskać informacje o stanie zdrowia klienta zanim pojawi się w Twoim salonie. Przede wszystkim zatroszczysz się o zdrowie – swoje, pracowników i klientów. Zaoszczędzisz również mnóstwo czasu, ponieważ formularze wysyłane są automatycznie do klienta podczas rezerwacji wizyty. W ferworze obowiązków, nie musisz dodatkowo zaprzątać sobie głowy przedstawianiem ankiety każdemu klientowi. Booksy zrobi to za Ciebie! Aha, i co ważne klient może podpisać ankietę w aplikacji klienckiej, dzięki czemu komplety dokument z powrotem trafi do Ciebie. Znajdziesz go w karcie klienta – nic się nie zawieruszy i unikniesz papierkowej roboty? Czytaj więcej.
  3. Ustaw Zasady Bezpieczeństwa na swoim profilu w Booksy
    Dzięki tej funkcji przedstawisz wszystkie środki ostrożności, które podejmujesz w swojej codziennej pracy, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas każdej wizyty. Zachowujesz bezpieczny dystans, a może zapewniasz maseczki ochronne każdemu klientowi? Poinformuj o tym! W aplikacji Booksy czeka na Ciebie gotowa lista środków bezpieczeństwa. Zasady, które wybierzesz (możesz też dopisać własne), pojawią się na Twoim profilu w Booksy. Klient pozna je w trakcie rezerwacji.
    Każdy, kto odwiedzi Twoją wizytówkę będzie wiedział, że zdrowie jest dla Ciebie naprawdę ważne, a klienci podczas wizyty w Twoim salonie mogą czuć się komfortowo. Taka lista zasad daje dowód klientom, co robisz, aby zapewnić im bezpieczeństwo. Tym samym sprawi, że będą chętniej rezerwować wizyty. Czytaj więcej.
    Kliknij TUTAJ, aby ustawić Zasady Bezpieczeństwa.
  4. Daj znać klientom, że mogą już wejść do salonu na wizytę
    W Twoim salonie klienci relaksują się w całkowitym poczuciu komfortu i bezpieczeństwa, a Ty nie martwisz się, że nie zdążysz w spokoju przygotować się do następnej wizyty – żadnego stresu, pełna kontrola. A to wszystko dzięki jednej prostej funkcji – gdy już będziesz gotowy na przyjęcie kolejnego klienta, za pomocą zaledwie paru kliknięć zapraszasz go do środka. W ten sposób klienci nie będą się mijać, a Ty bez pośpiechu przygotujesz stanowisko pracy zanim w progu pojawi się klient. Czytaj więcej. 
  5. Zaplanuj przerwę na dezynfekcję między wizytami
    Funkcjonowanie salonu według nowych zasad wymaga od Ciebie zmiany zarządzania czasem. Musisz wygospodarować odpowiednią ilość czasu między wizytami, aby zdezynfekować powierzchnie, narzędzia, zmienić odzież ochronną. Pomoże Ci w tym przerwa techniczna. Ustawienie jej zajmie Ci chwilę. Przykładowo do usługi trwającej godzinę, dodaj przerwę 15 minut po jej wykonaniu. Dzięki temu klient rezerwując wizytę np. na godzinę 12, zablokuje możliwość rezerwacji przez kolejnego klienta do godziny 13:15.
  6. W Booksy znajdziesz gotowe posty na Facebooka i Instagram oraz szablony kampanii email, SMS i push
    Mając do dyspozycji kilka wygodnych narzędzi marketingowych zwiększysz liczbę rezerwacji i zbudujesz bazę lojalnych klientów. Wykorzystaj narzędzia dostępne w Booksy: kampanie email, SMS, push czy gotowe posty na social media, aby być w stałym kontakcie ze swoimi klientami. W Booksy Biz czekają na Ciebie nowe szablony wiadomości, przygotowane specjalnie na ponowne otwarcie Twojego salonu. Wypróbuj je koniecznie! Czytaj więcej.
  7. Zwiększ swój zasięg dzięki nowym kanałom rezerwacji wizyt
    Masz profil firmy w Google? Konto na Facebooku lub/i Instagramie? Świetnie! Okazja czyni klienta 😉 Tym bardziej, że teraz wiele osób z utęsknieniem poszukuje miejsca, w których fachowa ręka po wielu tygodniach zadba o ich wygląd. Wystarczy, że wstawisz przycisk “Rezerwuj”, a klienci zarezerwują wizytę w każdym miejscu, w którym znajdą Twój salon, a Ty zwiększysz liczbę rezerwacji.
  8. Zdobądź nowych klientów i zwiększ powracalność wśród stałych klientów
    Więcej rezerwacji, klientów, zysku. Tak w jednym zdaniu można streścić działanie Booksy Boost. Zadaniem tej funkcji  jest promowanie Twojego biznesu, zachęcając nowych i dotychczasowych klientów do rezerwacji wizyt w Twoim salonie. Włącz Booksy Boost i obserwuj, jak zapełnia się Twój kalendarz. Czytaj więcej. 
  9. Zyskaj pewność, że wraz z zarezerwowanym czasem nie przepadają również Twoje pieniądze
    Teraz Twój czas jest jeszcze cenniejszy! Nie trać go, a wraz z nim zysku przez nieodpowiedzialnych klientów, którzy nie przychodzą na umówione wizyty lub odwołują je w ostatniej chwili. Zabezpiecz się na wypadek takiej sytuacji. Jak? To prostsze niż myślisz – zastosuj przedpłaty lub kaucje za wizyty. Bez trudu ustawisz je w Booksy. Czytaj więcej.
  10. Sprzedajesz kosmetyki online? Przekieruj klientów do swojego sklepu prosto z profilu Booksy
    Podczas zamknięcia salonów szukaliśmy rozwiązań, jak wspierać przedsiębiorców branży beauty. I tak wyłonił się m.in. pomysł na pomoc w sprzedaży kosmetyków. Ta możliwość zarobku sprawdza się także, kiedy obostrzenia zostały zniesione. Wszystko co musisz zrobić, to dodać adres URL swego sklepu do swojego profilu w Booksy. Teraz klienci wchodząc na Twoją wizytówkę nie tylko umówią się na wizytę, ale także kupią sprzedawane przez Ciebie produkty. 

Nie masz Booksy? Wypróbuj za darmo

Zobacz także