Przygotuj swój salon na Walentynki

Walentynki w salonie kosmetycznym - jak się do nich przygotować?

Choć relacje z najbliższymi pielęgnujemy na co dzień, walentynki to czas szczególnego celebrowania uczuć. To także dzień, w którym wiele osób pragnie poczuć się pięknie lub podarować nieco piękna ukochanej osobie. Może im w tym pomożesz?

Walentynki to urocza, a jednocześnie niezwykle popularna tradycja, dlatego warto wykorzystać ją do promocji salonu. Tak naprawdę nie musisz poświęcać na to wiele czasu – grunt, by przygotować dla klientów coś wyjątkowego i upewnić się, że poszukując „odrobiny piękna”, odpowiedź na swoje potrzeby znajdą właśnie w Twoim salonie. Aby ułatwić Ci całe zadanie, zebraliśmy tutaj kilka pomysłów, które z pewnością pomogą Ci podczas organizacji walentynkowej kampanii promocyjnej.

Walentynkowa promocja w trzech krokach

Przygotowanie kampanii na tę okazję wcale nie musi być trudne. Wystarczy, że oprzesz swoje działania na trzech prostych krokach:

  • Krok pierwszy: przygotuj ofertę.
    W progach Twojego salonu mogą zawitać zarówno osoby, które same chcą zapisać się na walentynkową wizytę, ale i takie, które poszukują prezentu dla kogoś bliskiego. Dlatego pracując nad specjalną ofertą postaraj się przygotować kilka różnych rozwiązań – tak, aby odpowiadały one na różne potrzeby. Dzięki temu nie zawiedziesz oczekiwań żadnego klienta – bo każdy z łatwością znajdzie coś dla siebie.
  • Krok drugi: zmotywuj pracowników.
    Odpowiednio zmotywowani i przeszkoleni pracownicy pomogą Ci zadbać o to, aby o kampanii dowiedziała się każda osoba odwiedzająca salon. Zachęcające prowizje, które z łatwością rozliczysz w systemie do zarządzania salonem SPA czy fryzjerskim, zwiększą zaangażowanie zespołu i sprawią, że cała akcja będzie równie atrakcyjna dla każdej ze stron: dla Ciebie, Twoich klientów i pracowników.
  • Krok trzeci: wykorzystaj moc komunikacji.
    Aby upewnić się, że wiadomość o walentynkowej ofercie dotrze do jak najszerszego grona odbiorców, wykorzystaj kilka różnych form komunikacji. Do klientów, którzy nie mieli szansy dowiedzieć się o promocji w salonie, wyślij wiadomość grupową. Dzięki funkcji dostępnej w Versum z łatwością wyodrębnisz z bazy osoby, które nie odwiedziły Cię w ostatnim czasie. Pamiętaj także o kanałach social media, dzięki którym zyskasz jeszcze większy zasięg.

Kreatywność to podstawa

Do stworzenia atrakcyjnej oferty wystarczy odrobina Twojej kreatywności, pozytywne podejście i umiejętność zaprezentowania korzyści. Na początku zastanów się, jakich efektów oczekujesz od swojej kampanii. Chcesz wypromować nowości, zwiększyć popularność wybranych usług, a może przyciągnąć nowych klientów? Oto kilka propozycji, które pozwolą Ci upiec nawet kilka pieczeni na jednym ogniu:

  1. Wyjątkowa oferta na karty podarunkowe – np. na pakiety usług – obejmujące te pozycje z Twojej oferty, które cieszą się mniejszą popularnością. Pamiętaj, że z pomocą Versum z łatwością zapanujesz nad ewidencją i rozliczaniem bonów.
  2. Promocja na łączone usługi – zachęć klientów, aby odwiedzili Twój salon ze swoją drugą połówką, oferując im zniżkę przy wizycie we dwoje.
  3. Walentynkowe zestawy kosmetyków – przygotuj atrakcyjne zestawy, dzięki którym klienci będą mogli zadbać o najbliższe im osoby.

Walentynki to wyjątkowa okazja do wzmocnienia pozytywnych relacji z klientami i wypromowania salonu. Przemyślana kampania przynosi wiele korzyści, a z pomocą niezawodnych narzędzi Versum zrealizowanie jej będzie dla Ciebie łatwe i przyjemne. Przygotuj dla swoich klientów coś wyjątkowego i ciesz się wspaniałymi efektami!

Nie masz jeszcze Versum? Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:3    Średnia:5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link