Przygotuj system do wstrzymania pracy salonu

Niestety po raz drugi salony beauty w Polsce zostały zamknięte. To wyjątkowo trudny czas, więc chcemy zrobić wszystko, by dla klientów Versum był choć trochę łatwiejszy. Przygotowaliśmy kilka wskazówek, jak sprawnie powiadomić klientów o zaistniałej sytuacji i uniknąć nieporozumień.

#1 Przesuń rezerwacje swoich klientów

Jeżeli tego nie zrobisz, klienci dostaną przypomnienie o wizycie, co może wprowadzić ich w błąd.

Jak przesunąć rezerwację

#2 Ustaw w systemie urlop i możliwość rezerwowania wizyt z większym wyprzedzeniem

Nie wyłączaj rezerwacji online! To spowoduje, że Twój salon przestanie być widoczny w sieci. Jest inny sposób. Ustawienie urlopu dla siebie i swoich pracowników uniemożliwi klientom rezerwację wizyt w okresie, w którym Twój salon jest zamknięty, ale nie zablokuje im możliwości rezerwowania późniejszych terminów. Pamiętaj przy tym, by ustawić maksymalne wyprzedzenie terminów dodanych w rezerwacji online na większą liczbę dni. Dzięki temu klienci będą mogli umawiać się na bardziej odległe daty.

Jak wprowadzić urlop w kalendarzu
Jak ustawić maksymalne wyprzedzenie terminów

#3 Poinformuj swoich klientów

Sprawna komunikacja jest bardzo ważna, pomoże uniknąć nieporozumień. Korzystając z narzędzi komunikacyjnych Versum, możesz szybko powiadomić swoich klientów o tymczasowym zamknięciu salonu. Zobacz, jak to zrobić:

Wysyłanie wiadomości masowych SMS
Wysyłanie wiadomości masowych e-mail

Poinformuj swoich klientów także poprzez swoją stronę internetową i social media. Pomogą Ci w tym przygotowane przez nas materiały.

#4 Pamiętaj o możliwości sprzedaży bonów i kosmetyków

To dobry sposób na utrzymanie płynności finansowej w czasie zamknięcia salonu. Sklep online i bony pozwalają generować dochody mimo zamknięcia, a dodatkowo umożliwiają dotarcie do nowych klientów.

Jak sprzedawać bony i produkty przez Moment.pl

Do promocji swoich bonów i kosmetyków możesz wykorzystać gotowe szablony wiadomości, które znajdziesz w swoim panelu Versum.

Mamy nadzieję, że Twój salon będzie mógł jak najszybciej wrócić do pracy na pełnych obrotach. Pamiętaj, że na naszym blogu znajdziesz mnóstwo treści edukacyjnych i marketingowych, które pomogą Ci efektywnie wykorzystać czas przymusowego zamknięcia. A my zajmiemy się tworzeniem kolejnych pomocnych rozwiązań!

Nie znasz jeszcze Versum?
Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:7    Średnia:4.4/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link