Rezerwacja online – Twoje kluczowe wsparcie

Nowe wyzwania wymagają nowych rozwiązań, żeby im sprostać. W dobie pandemii jednym z takich rozwiązań jest niezawodna i bezpieczna rezerwacja online. Czy znasz wszystkie jej możliwości?

Główny Inspektorat Sanitarny zaleca salonom umawianie wizyt przez telefon lub internet. Obie te metody są zdecydowanie bezpieczniejsze niż kontakt twarzą w twarz. Lepszą formą pozostaje jednak rezerwacja online, która ogranicza Twoje obowiązki związane z umawianiem klientów do minimum, a co za tym idzie – jeszcze bardziej zmniejsza ryzyko zakażenia.

Co z tym telefonem?

Nieustannie dzwoniący telefon przed epidemią koronawirusa był po prostu irytujący dla klientów i nieco uciążliwy dla pracowników. Teraz jednak stanowi potencjalne zagrożenie i może narazić Cię na dodatkowe koszty. Nie można zapominać, że słuchawka telefonu to jedna z najbardziej zanieczyszczonych powierzchni, z jaką mamy kontakt. Podniesienie jej w trakcie zabiegu oznaczałoby konieczność ponownego umycia rąk, wymiany rękawiczek czy innych elementów odzieży ochronnej. Nie bez powodu pracownicy nie mogą w czasie wykonywania usług korzystać ze swoich telefonów komórkowych.

Telefon zatem dzwoni, a Ty nie możesz go odebrać. Co z klientami, którzy właśnie próbują się umówić? Na pewno nie będą czekać w nieskończoność, spróbują dodzwonić się gdzie indziej. Chyba że masz wizytówkę online, dzięki której mogą umówić się szybko i wygodnie, w dowolnym momencie. Jej adres może podawać Twoja automatyczna sekretarka.

Rezerwacje telefoniczne to dobre rozwiązanie, pod warunkiem, że masz kogoś, kto nie wykonuje zabiegów i zajmuje się wyłącznie recepcją. W większych salonach taka osoba może być nawet niezbędna. Dużo tańszym, a równie wygodnym (a nawet wygodniejszym) rozwiązaniem jest jednak abonament Versum z darmową rezerwacją online przez Moment.pl.

Bezpieczny salon, bezpieczny budżet

Dzięki funkcjom towarzyszącym rezerwacji online możesz zadbać o bezpieczeństwo zanim jeszcze klient pojawi się w salonie – i mamy tu na myśli także bezpieczeństwo finansowe.

Od strat uchronią Cię automatyczne przypomnienia, które zmniejszają liczbę przegapionych wizyt nawet o 70%. Teraz wraz z przypomnieniem wyślesz ankietę Bezpieczny Salon, dzięki której upewnisz się, czy dany klient może pojawić się w salonie.

Dobrym rozwiązaniem dla Ciebie są też przedpłaty online. Po dwóch długich miesiącach niektórzy klienci mogą rezerwować wizyty nieco pochopnie. Przedpłata ostudzi słomiany zapał tych, którzy nie są zdecydowani na zabieg, ale dla osób, które faktycznie go potrzebują, może być nawet dodatkową zaletą. W końcu stanowi gwarancję, że wizyta dojdzie do skutku, a o wolne terminy nie jest teraz tak łatwo.

Łatwe zarządzanie w każdych warunkach

Fala rezerwacji po otwarciu. Realizacja bonów. Większe odstępy czasowe między wizytami, mniej klientów w jednym czasie. Pogodzenie tego wszystkiego może być bardzo trudne ze słuchawką przy uchu i długopisem w ręku. Takie tradycyjne metody nie tylko zabierają cenne godziny, ale też niosą ryzyko, że klienci, którym nie uda się dodzwonić, odejdą do konkurencji. Podobnie może być w przypadku pomyłki, o co przecież teraz nietrudno. Rezerwacja online pozwoli uniknąć wpadek i klientów niezadowolonych z zaproponowanego terminu. Jest dostępna o każdej porze i z każdego miejsca. Może uwzględniać dodatkowy czas potrzebny na dezynfekcję czy limit osób przebywających w salonie. Przyniesie Ci komfort, spokój, a nawet nowych klientów.

Pandemia zweryfikowała wiele naszych przyzwyczajeń i metod pracy. Jedne firmy przekonują się, że praca zdalna może być efektywna, a inne – takie jak salony beauty – że technologia daje wiele dodatkowych możliwości, także finansowych. Skorzystaj ze wsparcia systemu, z którym praca będzie bardziej wydajna i łatwiejsza!

Nie znasz jeszcze Versum i Moment.pl?

Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:3    Średnia:5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link