Za co klienci kochają Versum?

Zbudowanie dobrze prosperującego biznesu beauty nie należy do prostych zadań. Jesteśmy tego świadomi, dlatego od lat tworzymy narzędzie ułatwiające pracę tysięcy właścicieli salonów i gabinetów na całym świecie. Osoby, które obdarzyły nas swoim zaufaniem, dziś zgodnie przyznają, że nie wyobrażają sobie już życia bez Versum. Za co tak go pokochały?

Droga do sukcesu salonu urody pełna jest trudności, których pokonanie nierzadko warunkuje dalsze losy takiego biznesu. Doskonale to rozumiemy, dlatego stworzyliśmy system do zarządzania, który sprawia, że rozwiązywanie i (przede wszystkim) zapobieganie problemom staje się znacznie łatwiejsze. System, który usprawnia pracę salonów i gabinetów niemal w każdym aspekcie ich funkcjonowania. Nasze kompleksowe narzędzie w krótkim czasie skradło serca tysięcy użytkowników w Polsce i na świecie, a my – aby upewnić się, że stanowi dla nich niezawodne wsparcie – przez cały czas uważnie obserwujemy, które funkcje cieszą się największą popularnością. Właśnie w ten sposób odkryliśmy, za co klienci najbardziej kochają Versum. I chętnie się tym podzielimy!

Nieograniczony dostęp

Oprogramowanie Versum działa w chmurze, co oznacza, że można logować się do niego z dowolnego miejsca na ziemi – wystarczy mieć pod ręką urządzenie z dostępem do sieci. Dzięki temu właściciele salonów mogą czuwać nad swoimi biznesami nawet, gdy nie ma ich na miejscu, a przy tym mają pewność, że wszystkie dane przechowywane w systemie są świetnie zabezpieczone. Takie rozwiązanie ułatwia także komunikację w zespole, ponieważ zapewnia pracownikom nieograniczony dostęp do grafiku i harmonogramu zadań – tak, że mogą sprawdzić go zawsze, kiedy mają taką potrzebę, a ewentualne zmiany są komunikowane natychmiast, bez ryzyka, że ktoś zapomni przekazać jakieś informacje.

Rezerwacja online w Moment.pl

To z kolei korzyść nie tylko dla samych salonów, ale także wyjątkowe udogodnienie dla ich klientów, przenoszące jakość obsługi na najwyższy poziom. Dzięki niej zainteresowane wizytami osoby mogą zapisywać się na nie samodzielnie przez internet – również za pośrednictwem darmowej aplikacji Moment.pl, natomiast pracownicy salonów nie muszą już tracić czasu na telefoniczne umawianie, ani nawet potwierdzanie nadchodzących wizyt. To dlatego, że każdy zarezerwowany termin automatycznie pojawia się w terminarzu wybranej placówki, a system dodatkowo przypomina o nim klientowi z 24-godzinnym wyprzedzeniem, poprzez krótką wiadomość SMS lub e-mail. Co ważne, rezerwacja online działa 24/7, dzięki czemu klienci mogą zapisywać się na wizyty o każdej porze, a kalendarze salonów zapełniają się… tak naprawdę same.

Moment.pl pomaga zdobywać i gromadzić niezwykle cenne rekomendacje klientów. Dzięki aplikacji i portalowi, klienci umawiają się do salonu o każdej porze, niezależnie od godzin naszej pracy. To świetne rozwiązanie zarówno dla gabinetów, jak i dla klientów – mówi pani Bogusława Herda, właścicielka salonu Bogusława Herda Permanentny Make-up.

Niezawodne karty klientów

Wiedza o klientach to podstawa budowania pozytywnych relacji i lojalności. Z drugiej strony to także klucz do zapewnienia odbiorcom doskonałej obsługi – bo z czasem coraz lepiej poznaje się ich preferencje, cechy, a także ewentualne przeciwwskazania do korzystania z niektórych usług czy zabiegów. Dzięki elektronicznym kartom klienta w Versum, użytkownicy naszego systemu mogą budować przejrzystą skarbnicę wiedzy o swoich odbiorcach i w ten sposób nieustannie podnosić standard swoich usług. A możliwość łatwego wyszukiwania informacji sprawia, że przygotowanie się do każdej wizyty zajmuje minimum czasu, którego sporo straciłoby się na wertowaniu odręcznych notatek w opasłym segregatorze.

Pełna kontrola magazynu

Nasi klienci nie muszą martwić się, że któregoś dnia zabraknie im produktów czy kosmetyków niezbędnych do zrealizowania wizyty. To dlatego, że nad magazynem pomaga im czuwać Versum. Automatycznie aktualizuje zużycie, daje znać, gdy coś się kończy, a nawet przygotowuje listę zakupów. Ponadto, na podstawie historii, pozwala na zaplanowanie zużycia, dzięki czemu na liście zakupów pojawia się zawsze dokładnie to, czego w salonie potrzeba – i nic nie kończy się zbyt wcześnie ani niepotrzebnie nie zalega na półkach.

Aktualne statystyki zawsze pod ręką

Analiza statystyk i raportów z działalności salonu pomaga czuwać nad jego kondycją, a także dobrze planować kolejne kroki w rozwoju. Nie ulega jednak wątpliwości, że przygotowywanie szczegółowych zestawień jest czasochłonne i męczące. Dlatego Versum zapewnia wsparcie i w tej kwestii. Nasi klienci ogromnie cenią sobie fakt, że gotowe raporty i statystyki czekają na nich zawsze, gdy tego potrzebują. Mogą sprawdzać dowolne wyniki z pomocą zaledwie kilku kliknięć, bo system samodzielnie przygotowuje dla nich raporty z wybranymi danymi. I jak go nie pokochać?

Właściciele salonów korzystających z Versum zgodnie przyznają, że odkąd zaczęli pracę z systemem, nie wyobrażają sobie już życia bez niego. Usprawnienia, jakie zapewnia – w tym automatyzacja wielu żmudnych zadań – są dla nich na wagę złota. To dzięki niemu mogą być spokojni o kondycję swojego biznesu i nieustannie go rozwijać, mając przy tym czas na życie prywatne i rozwój osobisty.

Nie wyobrażam sobie funkcjonowania mojej firmy bez oprogramowania Versum. Zakres moich obowiązków jest ogromny, a program Versum jest moim najlepszym „pracownikiem”, dzięki któremu oszczędzam czas, pieniądze oraz mam pełną kontrolę nad wszystkimi kluczowymi aspektami funkcjonowania firmy – mówi pani Martyna Sokołowska, właścicielka Ulala Day Spa – Warszawa

Nie masz jeszcze Versum?
Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:3    Średnia:5/5]