Bezpłatny webinar dla właścicieli i managerów salonów

Opinie o salonie - jak na nich skorzystać i jak się bronić?

Środa, 12 czerwca 2019, godzina 21:00
Bezpłatny webinar

Opinie o salonie ...

jak na nich skorzystać i jak się bronić?

Środa, 12 czerwca 2019, godzina 21:00

Pozytywne opinie klientów o Twoim salonie są skuteczniejsze niż niejedna kampania reklamowa. To właśnie one potwierdzają wysoką jakość Twoich usług oraz motywują odbiorców do umówienia się na wizytę. Niestety, podobną wagę mają negatywne oceny – w jednej chwili mogą zniszczyć wypracowany wizerunek.

Jak zbierać rekomendacje klientów i gdzie je publikować? W jaki sposób radzić sobie z niepochlebnymi komentarzami i hejtem w internecie? Odpowiedzi na te pytania poznasz podczas darmowego webinaru, który poprowadzi ekspert Versum, Michał Pałczak.

W trakcie szkolenia online dowiesz się:

W trakcie szkolenia
online dowiesz się:

  • Jaką rolę odgrywają oceny klientów.
  • Jak zachęcać klientów do wystawiania opinii.
  • Jak wykorzystać opinie, aby zwiększyć liczbę wizyt.
  • Gdzie publikować rekomendacje.
  • Co robić z negatywnymi opiniami.
  • Jak odpowiadać na negatywne komentarze.
  • Jaką rolę odgrywają oceny klientów.
  • Jak zachęcać klientów do wystawiania opinii.
  • Jak wykorzystać komentarze, aby zwiększyć liczbę rezerwacji.
  • Gdzie publikować rekomendacje.
  • Co robić z negatywnymi opiniami.
  • Jak odpowiadać na negatywne komentarze.

Zarejestruj się na bezpłatny webinar!

Środa, 12 czerwca 2019, godzina 21:00

2019/06/12 21:00:00

Zarejestruj się na bezpłatny webinar!

Środa, 12 czerwca 2019, godzina 21:00

2019/06/12 21:00:00
Webinar możesz obejrzeć na swoim komputerze, tablecie czy smartfonie z każdego miejsca na ziemi. Wystarczy, że będziesz mieć dostęp do internetu.
Webinar możesz obejrzeć na swoim komputerze, tablecie czy smartfonie z każdego miejsca na ziemi. Wystarczy, że będziesz mieć dostęp do internetu.

Webinar poprowadzi

Michał Pałczak

W Versum, jako specjalista ds. obsługi klienta, pomaga właścicielom i pracownikom salonów efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie w ich pracy. Nazywany cyfrowym tubylcem, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją w mediach społecznościowych i tworzeniem contentu internetowego. Wykształcony w kierunku fotografii, samouk w dziedzinie montażu i nagrywania wideo. W analogowym świecie uwielbia poznawać nowe miejsca i nowe smaki.

Michał Pałczak

W Versum, jako specjalista ds. obsługi klienta, pomaga właścicielom i pracownikom salonów efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie w ich pracy. Nazywany cyfrowym tubylcem, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją w mediach społecznościowych i tworzeniem contentu internetowego. Wykształcony w kierunku fotografii, samouk w dziedzinie montażu i nagrywania wideo. W analogowym świecie uwielbia poznawać nowe miejsca i nowe smaki.



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link