Bezpłatny webinar dla właścicieli i managerów salonów

Jak poradzić sobie z trudnymi klientami w salonie?

Środa, 25 września 2019, godzina 21:00
Bezpłatny webinar

Jak...

poradzić sobie
z trudnymi klientami w salonie?

Środa, 25 września 2019, godzina 21:00

Klienci Twojego salonu spóźniają się na zabiegi, mają wygórowane oczekiwania albo ciągle Cię krytykują? Obsługa trudnych klientów w branży beauty to codzienność, dlatego już teraz dowiedz się, jak uniknąć nieprzyjemnych sytuacji i stresu. Pamiętaj, niełatwi odbiorcy nie znikną jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki!

Jak sobie z nimi radzić? Co zrobić, aby obsługiwanie ich było łatwiejsze, korzystniejsze dla salonu, a nawet… dla nich samych? Na te i wiele innych pytań odpowie doświadczony manager branży beauty, Sandra Kowalska.

W trakcie szkolenia online dowiesz się:

W trakcie szkolenia
online dowiesz się:

  • Kim są trudni klienci.
  • Jaką postawę przyjąć w rozwiązywaniu konfliktów.
  • Jak zmienić negatywne nastawienie klienta.
  • Jak poradzić sobie z różnymi typami klientów.
  • Jakie są największe błędy w komunikacji.
  • Jak trudną sytuację obrócić na korzyść salonu.
  • Kim są trudni klienci.
  • Jaką postawę przyjąć w rozwiązywaniu konfliktów.
  • Jak zmienić negatywne nastawienie klienta. 
  • Jak poradzić sobie z różnymi typami klientów.
  • Jakie są największe błędy w komunikacji.
  • Jak trudną sytuację obrócić na korzyść salonu.

Zarejestruj się na bezpłatny webinar!

Środa, 25 września 2019, godzina 21:00

2019/09/25 21:00:00

Zarejestruj się na bezpłatny webinar!

Środa, 25 września 2019, godzina 21:00

2019/09/25 21:00:00
Webinar możesz obejrzeć na swoim komputerze, tablecie czy smartfonie z każdego miejsca na ziemi. Wystarczy, że będziesz mieć dostęp do internetu.
Webinar możesz obejrzeć na swoim komputerze, tablecie czy smartfonie z każdego miejsca na ziemi. Wystarczy, że będziesz mieć dostęp do internetu.

Webinar poprowadzi

Sandra Kowalska

Kosmetolog, szkoleniowiec, doświadczony manager branży beauty. Z powodzeniem kierowała dużymi salonami kosmetycznymi, w których była odpowiedzialna m.in. za strategię marketingową, standard obsługi klienta czy finanse. W Versum codziennie doradza klientom i pomaga im w rozwijaniu biznesów.

Sandra Kowalska

Kosmetolog, szkoleniowiec, doświadczony manager branży beauty. Z powodzeniem kierowała dużymi salonami kosmetycznymi, w których była odpowiedzialna m.in. za strategię marketingową, standard obsługi klienta czy finanse. W Versum codziennie doradza klientom i pomaga im w rozwijaniu biznesów.



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link