Nowości w Moment – jeszcze lepsza komunikacja i nowe narzędzia marketingowe

blog-nowosc-moment

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, ale w Versum i Moment pracujemy ciągle na najwyższych obrotach. Wszystko po to, aby jeszcze przed Świętami przygotować dla Ciebie kolejne narzędzia, które ułatwią Twoją pracę w tym napiętym okresie (i nie tylko). Oto, co dla Ciebie mamy!

Komunikacja z klientami (również potencjalnymi) to w świecie biznesu niezwykle ważna kwestia. I nie tylko w okresie przedświątecznym, ale przez cały rok. To właśnie ona pomaga utrzymywać trwałe relacje z osobami odwiedzającymi salon, zdobywać nowych odbiorców i budować wizerunek marki. Mając tę świadomość, nieustannie pracujemy nad coraz to nowymi ułatwieniami w tym zakresie. Tym razem usprawnienia pojawią się w systemie rezerwacji online w moment.pl.

Nowy kanał komunikacji

Pierwszą z nowych funkcjonalności jest możliwość ustawiania komunikatów, które będą wyświetlały się klientom po rozpoczęciu procesu rezerwacji wizyty za pośrednictwem Moment.pl. Do dyspozycji masz dwa rodzaje takich wiadomości:

  1. Dotyczący braku wolnych terminów, który wyświetli się tylko wtedy, gdy w wybranym przez klienta przedziale czasu nie ma już wolnych miejsc – np. zachęcający, by sprawdził w innym oddziale.
  2. Indywidualny, który ustawisz okresowo, kiedy chcesz przekazać klientom ważną informację. Komunikat może dotyczyć dowolnej kwestii, na przykład:
    • zmian w funkcjonowaniu salonu – “Przypominamy, że w okresie świątecznym zmienią się godziny funkcjonowania naszego salonu: 24.12 – otwarte od 9:00 do 13:00, 25-26.12 – nieczynne, 31.12 – otwarte od 9:00 do 15:00. W pozostałe dni salon będzie otwarty jak zwykle.”
    • lub dyspozycyjności pracowników – “Informujemy, że w dniach 2-2.12.2018 – 03.01.2019 pani Kasia będzie niedostępna. Zapraszamy do umawiania się na wizyty w pozostałych terminach.”

Wiadomości zdefiniujesz w ustawieniach rezerwacji online, w zakładce Komunikaty.

komunikat_w_moment

Salon bliski klientowi

Kolejna nowość to opcja dodania do wizytówki w Moment.pl opisów pracowników. Dzięki temu każdy, kto rozważa wizytę w Twoim salonie, będzie mógł dowiedzieć się czegoś o pracujących tam specjalistach i trochę ich poznać – jeszcze zanim spotka się z nimi osobiście. W ten sposób budowanie relacji z klientem rozpocznie się znacznie wcześniej, Twój salon stanie się w jego oczach bardziej wiarygodny i “ludzki”, a on sam chętniej zarezerwuje wizytę.

opis pracownika moment.pl

Remarketing i kontrola ruchu na wizytówce

Przygotowaliśmy także narzędzie, które pomoże Ci kontrolować, ile osób odwiedziło profil Twojego salonu w Moment.pl oraz zadbać o skuteczny remarketing. Od teraz do swojej wirtualnej wizytówki możesz dodać kody Google Analytics, Google Adwords oraz Facebook Pixel – wystarczy, że wkleisz je w ustawieniach rezerwacji online, w zakładce Kody śledzące. Umożliwią Ci one monitorowanie ruchu na wizytówce oraz sprawią, że odwiedzającym ją internautom będą wyświetlały się Twoje reklamy. Dzięki temu klienci na pewno o Tobie nie zapomną!

Informacje na temat działania Google Analytics, Google AdWords lub Facebook Pixel znajdziesz tutaj:

kody remarketingowe w moment.pl

Dobra komunikacja i odpowiednio prowadzony marketing pozwalają Ci utrzymywać pozytywne relacje z aktualnymi klientami i nieustannie pozyskiwać nowych. Skuteczność Twoich działań wspierają z kolei narzędzia takie jak platforma Moment.pl. Nie korzystasz jeszcze z rezerwacji online w Moment.pl? To idealna chwila, aby zacząć! Tutaj przeczytasz, jak aktywować swoją wirtualną wizytówkę.

Nie masz jeszcze Versum?

Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:3    Średnia:5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link