Nowości w systemie! Jak dobrze wykorzystać każdą minutę w salonie?

nowosc przerwa w usludze

Lato w pełni, słońce zalewa nas falą upałów, ale w Versum nie dajemy za wygraną. Aby ułatwić Twoją pracę w te gorące dni (i nie tylko!), wprowadziliśmy w systemie kilka nowości. To ulepszenia, które pozwolą Ci jeszcze lepiej planować i maksymalnie wykorzystywać czas w salonie! Brzmi dobrze?

Wizyta z przerwą, czyli jak zagospodarować każdą minutę

Zdarzają się usługi, w trakcie których nie pracujesz przez cały czas z klientem – wykonujesz pewne czynności, a potem masz chwilę, by zająć się czym innym. Powstałe “okienko” trwa na tyle długo, że swobodnie można by umówić na nie kolejną osobę. Zatem… czemu nie?

Od teraz masz możliwość zdefiniowania wybranych przez siebie zabiegów jako “usług z przerwą”. Gdy określisz, ile czasu możesz przeznaczyć na dodatkową wizytę, system zapisywania klientów na wizyty udostępni Twoim klientom możliwość rezerwowania tych pozycji z Twojej oferty, które trwają odpowiednio długo – również poprzez rezerwację online.

Dla przykładu:
Podczas koloryzacji, gdy nałożysz już farbę, pozostawiasz klienta z kawą i czasopismem, czekając, aż produkt wykona swoje zadanie. Masz wtedy wolną chwilę, którą warto wykorzystać maksymalnie produktywnie – np. wykonać w tym czasie inną, niedużą usługę, jak strzyżenie męskie.

Kiedy klientka wygodnie leży na kozetce ze świeżo nałożoną maseczką, Ty masz w tym czasie “okienko”, w trakcie którego możesz przyjąć kogoś np. na hennę czy regulację brwi.

Dokładne instrukcje korzystania z funkcji znajdziesz w naszej bazie wiedzy.

Czas przed i po wizycie

To jeszcze nie koniec! Od dziś do każdej z usług możesz dodać bufor na przygotowania oraz sprzątanie. To Ty określasz, do jakich pozycji z Twojej oferty będzie dodany oraz ile dokładnie potrwa – możesz także zablokować inny czas przed, a inny po zabiegu. Dzięki temu zyskasz możliwość bardziej precyzyjnego planowania kalendarza, ponieważ długość wizyt będzie obejmowała wszystkie czynności – nie tylko te związane z klientem.

Jednocześnie umawiające się do Ciebie osoby, podczas rezerwacji zobaczą jedynie czas, który faktycznie poświęcisz na pracę z nimi. Dzięki temu nikt nie będzie miał pretensji, że wizyta zakończyła się szybciej, niż wskazano w ofercie.

Dokładne instrukcje korzystania z funkcji znajdziesz w naszej bazie wiedzy.

Optymalizacja czasu w salonie to jedno z największych wyzwań, stojących przed właścicielami i managerami biznesów beauty. Jesteśmy tego świadomi, dlatego staramy się maksymalnie ułatwić Ci to zadanie. Dzięki nowym funkcjom z pewnością zdołasz jeszcze precyzyjniej planować i organizować czas całego zespołu, a co za tym idzie, szybciej rozwijać firmę i zarabiać więcej!

Nie znasz jeszcze Versum?

Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:3    Średnia:5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link
Podobał Ci się ten wpis?
Przeczytaj teraz ↓

VAT w salonie urody, 
czyli jak opodatkowane są usługi fryzjerskie i kosmetyczne?
Czytaj artykuł!
close-link
Podobał Ci się ten wpis?

Przeczytaj teraz ↓

VAT w salonie urody, 
czyli jak opodatkowane są usługi fryzjerskie i kosmetyczne?
Czytaj artykuł!
close-link