Przemów głosem swoich klientów – zbieraj komentarze i buduj swoją wiarygodność

W czasach powszechnej obecności Internetu i mediów społecznościowych w naszym życiu, przyzwyczailiśmy się do ciągłej możliwości komentowania niemal wszystkiego. Działa to dwukierunkowo. Nie tylko chętnie dzielimy się swoim zdaniem, ale również bardzo często czytamy opinie innych osób. Twoi klienci działają dokładnie w ten sam sposób.

Daj im możliwość wypowiedzi, a podzielą się z innymi swoimi pozytywnymi wrażeniami. Ich oceny będą dostępne dla osób, które w Internecie szukają wiarygodnych opinii na Twój temat. Dzięki systemowi komentarzy w Versum otrzymasz niezwykle skuteczne, a przy tym darmowe narzędzie promocji.

Pozyskaj nowych klientów, zatrzymaj obecnych

Nawet najlepszy marketingowy tekst nie zastąpi pozytywnej opinii udzielonej przez klienta. Jest to najbardziej autentyczny i najlepszy sposób na budowanie zaufania do marki. Bezpośrednio przekłada się to na możliwość pozyskania nowych klientów. Nikt nie lubi kupować kota w worku – nowi klienci są o wiele bardziej skłonni skorzystać z usług salonu, jeśli mogą zapoznać się z opiniami na jego temat.

Oprócz pozyskania nowych klientów, system komentarzy pomoże Ci również zwiększyć lojalność obecnych. Możliwość oceny Twojej pracy sprawi, że klienci poczują się docenieni i dostrzegą, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne.

2015-11-12_1629

Zasięg komentarzy

Jednym z najlepszych sposobów na uatrakcyjnienie strony internetowej jest zaprezentowanie na niej pozytywnych opinii Twoich klientów. Żadna nowa osoba odwiedzając stronę Twojego salonu nie oprze się ofercie, jeżeli o jakości będą świadczyć zadowoleni klienci. Wiarygodność i renoma to klucz do sukcesu nowoczesnego biznesu beauty.

System komentarzy Versum pozwoli Ci również publikować opinie klientów w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter.  Dzięki temu dodatkowo zwiększysz ich zasięg i trafisz do jeszcze większej ilości potencjalnych klientów. Po opublikowaniu w serwisie społecznościowym, komentarz będzie funkcjonował jak standardowy post – użytkownicy serwisu będą mogli go polubić i udostępnić, co dodatkowo zwiększy jego oddziaływanie.

Szansa na rozwój dla pracowników…

Nic tak nie dodaje skrzydeł i nie motywuje jak wyrażone wprost zadowolenie klienta. Tym lepiej, jeśli zadowolenie to przyjmie formę pozytywnego komentarza, który będą mogli przeczytać wszyscy. Informacja taka jest źródłem wielkiej satysfakcji dla pracownika, pomaga promować dobrych fachowców i zdobywać nowych klientów.

…i dla firmy

Wgląd w opinie klientów to doskonała okazja, aby podnieść jakość świadczonych usług. Informacje o tym co klientom się podoba, a czego nie lubią, pozwalają szybko dostosować ofertę do ich potrzeb.

Mówiąc o rozwoju, warto podkreślić, że cenne są zarówno komentarze pozytywne, jak i mniej przychylne. O ile te pierwsze są idealnym sposobem na promocję, te drugie pozwalają dostrzec i wyeliminować słabe punkty oferty. Reagując na uwagi pokażesz, że traktujesz swoich klientów indywidualnie i ich opinia jest dla Ciebie ważna.

shutterstock_167678762

Nie pozostawiaj komentarzy samym sobie

System komentarzy pozwoli Ci odpowiedzieć na wystawioną przez klienta opinię. Możesz np. podziękować za przesłaną ocenę oraz odnieść się do zawartych w niej uwag. Klienci docenią to, że ich zdanie jest brane pod uwagę. Zachęci ich to też do wystawiania kolejnych komentarzy.

Przekonaj się jakie to proste

Proces wystawiania komentarzy jest wygodny zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów. System komentarzy możesz uruchomić w kilka chwil. Kiedy sfinalizujesz wizytę klienta otrzyma on wiadomość z prośbą o wystawienie komentarza. Po kliknięciu na przycisk w wiadomości, klient przeniesiony zostaje do formularza oceny, gdzie może wpisać komentarz. Komentarz ten pojawi się w systemie oraz zostanie wyświetlony w panelu rezerwacji online.

Analizuj oceny i wyciągaj wnioski

Aby ułatwić Ci analizę zgromadzonych opinii w terminarzu dla fryzjerów i kosmetyczek Versum oferuje przejrzyste statystyki. Z łatwością sprawdzisz ilość otrzymanych komentarzy, średnią ocen dla salonu i poszczególnych pracowników. System komentarzy wskaże Ci, którzy pracownicy i usługi cieszą się najlepszą opinią wśród klientów, a nad czym należy jeszcze popracować.
2015-11-12_1641

Jak uruchomić system komentarzy?

Jeśli chcesz aby Twoi klienci mieli możliwość wystawiania opinii włącz system komentarzy przechodząc do ustawień swojego konta w Versum.

komentarze2

Nie masz jeszcze Versum?
Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:0    Średnia:0/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link