Jak łatwo zorganizować skuteczną kampanię promocyjną na Dzień Matki?

W natłoku obowiązków łatwo przegapić wiele dobrych okazji na wypromowanie salonu czy gabinetu. Warto pamiętać o wiosennych świętach, takich jak Dzień Matki, ponieważ są świetną okazją zarówno na wzmocnienie relacji ze stałymi klientami, jak i zdobycie nowych.

Zdarza się, że na kampanie związane z nadchodzącymi świętami właściciele salonów decydują się “za pięć dwunasta”, kiedy brak im już czasu na odpowiednie przygotowanie. Rezultaty takich działań są niestety przeważnie mało satysfakcjonujące, co powoduje, że motywacja do organizowania kolejnych akcji spada. Dzień Matki to jedna z okazji, o których warto pomyśleć zawczasu, ponieważ każda minuta, którą przeznaczysz na przygotowanie do niej, to dla Ciebie opłacalna inwestycja.

Kampania promocyjna z okazji Dnia Matki, o ile zostanie zaplanowana z odpowiednim wyprzedzeniem, tak naprawdę nie wymaga od Ciebie wielkich nakładów czasu czy pracy. Podstawą jest przygotowanie przyciągającej wzrok informacji w salonie i zaangażowanie pracowników. Do wypromowania całej akcji warto wykorzystać także kanały social media. Jeżeli jednak chcesz mieć pewność, że o specjalnej ofercie dowiedzą się wszyscy Twoi klienci, skorzystaj z funkcji dostępnych w Versum. Znajdziesz tam narzędzie umożliwiające wysyłanie wiadomości SMS lub e-mail do całej bazy (lub wybranej grupy) klientów. Twoja rola ograniczy się do zaplanowania treści, podczas gdy resztę zrobi za Ciebie system.

O czym warto wspomnieć w wiadomości, aby przyciągnąć klientów w swoje progi? Oto kilka naszych pomysłów:

 

1. O specjalnych bonach podarunkowych na Dzień Mamy

Bon podarunkowy to świetny, uniwersalny prezent, który pozostawia obdarowanej osobie swobodę wyboru w kwestii tego, na co go wykorzysta. Będzie doskonałym pomysłem dla każdego, kto nie do końca wie co warto sprezentować mamie w dniu jej święta. W ramach akcji promocyjnej możesz zaoferować klientom zniżkę na zakup bonów podarunkowych. Ze swojej strony nie musisz martwić się o rozliczenie ich sprzedaży, ani później – zakupionych za nie usług. Zrobi to za Ciebie Versum!

2. O wyjątkowej promocji na wspólną wizytę z mamą

Ciekawym rozwiązaniem może okazać się także zorganizowanie promocji na łączone usługi. Jeżeli klientka wraz z mamą umówią się na ten sam termin, każda z nich otrzyma określony rabat lub prezent – na przykład w postaci niewielkich opakowań dobrych kosmetyków. Wręczając taki upominek możesz dodatkowo odnotować ten fakt w karcie klienta, aby przy kolejnej wizycie wrócić do tematu i zaproponować danej osobie zakup regularnego opakowania.

3. O dostępnej rezerwacji wizyt online

Jeżeli korzystasz z systemu do zapisywania klientów online, kampania z okazji Dnia Matki to także doskonała okazja, aby poinformować swoich klientów (lub przypomnieć im), że Twój salon lub gabinet dostępny jest dla nich także w internecie. Wręczając mamie bon, klient będzie wiedział, że niezależnie od godzin otwarcia salonu, może od razu pomóc jej zapisać się na wizytę. Z kolei w przypadku promocji na łączone usługi, klientki bez problemu pokażą swoim mamom listę dostępnych usług i zarezerwują termin odpowiadający im obu.

To w jaki sposób przeprowadzisz kampanię promocyjną z okazji Dnia Matki, zależy tylko od Twojej kreatywności. Opcji jest wiele – rzecz w tym, aby znając swoich klientów, wybrać tę, która najbardziej im się spodoba. Przeprowadzenie akcji promocyjnej przynosi wiele korzyści, a dzięki wsparciu narzędzi dostępnych w oprogramowaniu Versum, nie wymaga od Ciebie wiele czasu ani wysiłku.

[Głosów:1    Średnia:5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link