Filtry Versum – sposób na spersonalizowaną komunikację

Na bieżąco aktualizowana baza klientów to ogromna wartość dla salonu. Umożliwia utrzymanie stałego kontaktu z nimi, co przekłada się na trwałość wzajemnych relacji i regularny dochód. Aby jednak komunikacja była efektywna, należy dostosować ją do konkretnych grup klientów i ich potrzeb.

Ręczne stworzenie grupy osób, z którymi chcemy się skontaktować, to żmudne i czasochłonne zadanie. Dodatkowo niesie za sobą ryzyko niekorzystnych dla wizerunku salonu pomyłek, jak chociażby wysłanie wiadomości skierowanej do kobiet do “pana Aleksandra”, którego błędnie odczytamy jako “Aleksandrę”. Pułapek jest wiele. Na ratunek przychodzi jednak oprogramowanie do zarządzania gabinetem lub salonem Versum. Znajdziemy w nim między innymi elektroniczną bazę klientów i opcję filtrowania jej według najróżniejszych kryteriów, między innymi:

  • płeć,
  • wiek,
  • kupowane produkty
  • wykorzystane usługi,
  • pochodzenie klienta,
  • czas od ostatniej wizyty
  • …i wiele innych.

Wszystko w jednym miejscu

Możliwość filtrowania bazy klientów to ogromne ułatwienie zarówno przy organizacji kampanii promocyjnych, jak i w prowadzeniu bieżącej komunikacji. Dzięki tej prostej funkcji, planując działania skierowane do konkretnego odbiorcy, szybko odnajdziemy w naszej bazie osoby spełniające wymagane kryteria. Opcja łączenia filtrów umożliwi niezwykle precyzyjne wyodrębnienie grupy docelowej, a także natychmiastową wysyłkę wiadomości do wybranych osób. Możemy również zapisać stworzoną grupę, aby na przyszłość jeszcze bardziej przyspieszyć komunikację. Wszystko pod ręką – wygodne, prawda?

Trafny komunikat

Precyzyjne określenie grupy docelowej to jeden z najważniejszych elementów planowania kampanii promocyjnej. Gwarantem jej efektywności jest przygotowanie spersonalizowanej komunikacji – tak, aby klient, który otrzyma wiadomość, poczuł się wyjątkowo – a nie jak jeden z wielu.

Wyobraźmy sobie, że pragniemy wprowadzić do sprzedaży nowy kosmetyk na zmarszczki. Z funkcją filtrowania szybko wyodrębnimy z bazy klientów te osoby, które będą nim najbardziej zainteresowane – np. panie w wieku 45-65 lat, które korzystały wcześniej z zabiegów anti-aging. W kilka minut przygotujemy dla nich informację – może z atrakcyjną zniżką na pierwszy zakup? – i… gotowe! Komunikat trafi dokładnie tam, gdzie powinien.

Zbliża się dzień kobiet? To doskonała okazja, aby przypomnieć męskiej części klienteli, że najlepszy pomysł na prezent dla mamy, siostry, czy partnerki to bon na oferowane przez nas usługi. Wystarczą dwa kliknięcia, by z długiej listy osób odfiltrować wszystkich panów, do których wyślemy wiadomość z odpowiednią zachętą.

Pozostań w kontakcie

Oprócz skutecznej komunikacji z aktywnymi klientami, filtrowanie przyda się także w celu odnowienia kontaktu z tymi, którzy już dawno nas nie odwiedzili. Filtry Versum pozwolą przygotować wiadomość do wszystkich osób, które nie pojawiły się w salonie przez określony czas (np. 60 dni) i przypomnieć im o swoim istnieniu – z pomocą atrakcyjnej oferty, która z pewnością zachęci ich do powrotu.

Funkcja filtrowania w Versum ułatwia i przyspiesza naszą pracę w zakresie wielu działań. Przede wszystkim umożliwia precyzyjną i efektywną komunikację, co przekłada się na sukces salonu i ilość stałych klientów, którzy są jego największym bogactwem.

Nie masz jeszcze Versum? Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:2    Średnia:4.5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link