Jak nie zostać na lodzie w styczniu?

W okresie przedświątecznym rezerwacje robią się same, prawda? Wydawałoby się, że właśnie teraz nie musisz starać się o napływ klientów. Nie daj się zwieść pozorom! To właśnie w grudniu musisz pomyśleć o zapraszaniu ich do ponownych odwiedzin w styczniu. 

Kilka minut dziennie poświęconych na promowanie salonu wystarczy, by odnieść sukces i zapewnić sobie więcej rezerwacji. Z odpowiednim wsparciem to wcale nie takie trudne! W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, z jakich narzędzi oraz darmowych materiałów od Moment.pl i Versum możesz skorzystać.

Rozmowa przy okazji wizyty

Podczas grudniowych konsultacji lub na zakończenie wizyty zapraszaj klientów do ponownych odwiedzin. W ramach pretekstu zaproponuj zabieg dopasowany do ich potrzeb i problemów, np. cery trądzikowej lub włosów przesuszonych. Przy okazji ucz umawiania się do Ciebie przez aplikację Moment.pl! Dzięki Twojej rekomendacji nie będą odkładać rezerwowania wizyt w czasie, bo to przecież tylko kilka kliknięć. W dodatku mogą to zrobić o dowolnej porze dnia lub nocy, bez obawy, że się nie dodzwonią. Wielu klientów traktuje obecność Twojego salonu na Moment.pl jak zbawienie!

Co ważne, aplikacja przypomni im także o wystawieniu opinii po wizycie i będzie zachęcała do ponownych odwiedzin właśnie u Ciebie. Zmień przyzwyczajenia swoich klientów i obserwuj, jak to procentuje w kolejnych miesiącach!

Posty na Facebooku i Instagramie

Wykorzystaj w komunikacji gotowe posty od Moment.pl, zachęcające do dokonywania rezerwacji online. Możesz pobrać treści świąteczne, zimowe, karnawałowe. Żeby nie zaprzątać sobie głowy w gorącym przedświątecznym okresie, korzystaj z opcji planowania postów na Facebooku. Wystarczy w zakładce Narzędzia do publikowania wejść w Zaplanowane posty, a po stworzeniu posta wybrać opcję Zaplanuj.

Daj też swoim fanom możliwość umówienia się do Ciebie wprost z Facebooka! W każdym poście umieszczaj link do swojej wizytówki. Pamiętaj także o ustawieniu przycisku Zarezerwuj teraz, odsyłającego bezpośrednio do zapisów. Tutaj przeczytasz, jak to zrobić.

Gotowe treści od Moment.pl możesz wykorzystywać też na Instagramie. Nie zapominaj o dodawaniu #mojmoment oraz #momentpl i oznaczaniu @moment.pl – również na własnych zdjęciach. Najbardziej estetyczne i jakościowe treści od salonów udostępniamy na naszym profilu i w stories!

Newsletter wysłany z Versum

Korzystaj z darmowych szablonów newsletterów od Moment.pl, które znajdziesz w swoim panelu Versum, w dziale Łączność, pod przyciskiem Wyślij wiadomość masową. Są ich dziesiątki, a wśród nich motywy przedstawiające depilację, zabiegi fryzjerskie, medycyny estetycznej, rzęsy, manicure i wiele innych. Możesz edytować treść lub skorzystać z propozycji umieszczonej w szablonie. Tak może wyglądać e-mail od Ciebie:

Przez wysyłanie masowej wiadomości e-mail krok po kroku przeprowadzi Cię artykuł w naszej bazie wiedzy.

SMS do bazy klientów z zaproszeniem na wizytę

Z panelu Versum możesz również dokonać masowej wysyłki SMS. Zaproś klientów na 3 najciekawsze zabiegi, poinformuj o promocji lub życz wesołych Świąt. W wiadomości koniecznie umieść link do swojej wizytówki na Moment.pl, żeby odbiorcy mogli przejść do niej i od razu zapisać się na wizytę! Treść SMS-a może być następująca:

  • “Nowe paznokcie na karnawał? U nas do końca stycznia zniżka 10%! Zapisz się już dziś: [tu wstaw link do Twojej wizytówki]”,
  • “Marzysz o pięknej, zadbanej cerze? My się tym zajmiemy! Zapisz się do nas, dobierzemy zabieg do Twoich potrzeb: [link do Twojej wizytówki]”,
  • “Zapisz się na zabieg liftingujący w promocji: [link do Twojej wizytówki]. Do końca grudnia Express Lift z masażem tylko 150zł!”.
  • “W Nowym Roku czaruj spojrzeniem… zapisz się do nas na rzęsy! Uwaga, ostatnie wolne terminy na styczeń! Umów się do nas przez Moment.pl: [link do Twojej wizytówki]”

Więcej informacji o wysyłaniu masowej wiadomości SMS znajdziesz tutaj.

Automatyczna odpowiedź SMS

Nowe rezerwacje są ważne, ale przecież nie możesz przerywać zabiegu, by odebrać telefon. Jeśli w recepcji Twojego salonu używasz smartfona z systemem operacyjnym Android (poniżej 9.0), ustaw automatyczną odpowiedź SMS. Dzięki tej funkcji klienci, od których telefonu nie możesz w danej chwili odebrać, otrzymają wiadomość z prośbą o rezerwację wizyty przez Moment.pl i link do Twojej wizytówki.

Pobieranie przedpłat

“Nowy rok, nowy ja” – wielu Twoich klientów chce zacząć 2020 z tym hasłem na ustach. Pochopne rezerwowanie wizyt często kończy się przegapieniem terminu, a dla Ciebie stratą finansową. Żeby tego uniknąć, możesz zabezpieczyć swoje finanse, pobierając przedpłaty. Nowe rozwiązanie od Versum – Moment Pay – pozwala na łatwe pobieranie i procesowanie płatności zarówno przy rezerwacjach telefonicznych, jak i tych dokonywanych online. Dowiedz się więcej o Moment Pay!

Rośniemy w siłę – dołącz do nas!

Moment.pl co miesiąc odnotowuje pół miliona użytkowników oraz 200 tysięcy rezerwacji. Jeśli Twojego salonu nie ma na portalu, najwyższa pora, by to zmienić! Daj swoim klientom możliwość rezerwowania wizyt u Ciebie online i zdobądź nowych odwiedzających. O pierwszych krokach i ustawieniach wizytówki salonu przeczytasz tutaj.

Nie znasz jeszcze Versum i Moment.pl?

Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:6    Średnia:5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link