Nowy wygląd aplikacji Moment.pl

Tworząc nową wersję aplikacji Moment chcieliśmy, by była ona bardziej przejrzysta i prezentowała ofertę salonów beauty jak najkorzystniej. Zadbaliśmy też o to, by proces rezerwacji wizyty przez użytkownika był jeszcze łatwiejszy.

Wszelkie wprowadzone zmiany są odpowiedzią na potrzeby zgłaszane nam przez użytkowników aplikacji Moment.pl. Liczne testy konsumenckie pomogły nam znaleźć słabsze punkty starszej wersji i wyeliminować je. Nad zmianami pracował dział odpowiedzialny w Versum za użyteczność i nowoczesność rozwiązań.

Jesteście gotowi, by poznać aplikację Moment.pl w nowej odsłonie?

#1 Design zmieniliśmy na bardziej przejrzysty

Wprowadzone zmiany wizualne sprawiły, że oferta Twojego salonu jest zdecydowanie bardziej czytelna. Poprawiliśmy wygląd wizytówki i przyspieszyliśmy proces rezerwacji. Usunęliśmy wszystkie zbędne elementy, które mogły rozpraszać użytkownika i przeszkadzać w wybraniu terminu wizyty. Teraz Twoi klienci w 30 sekund od wejścia do aplikacji są w stanie potwierdzić termin wizyty!

#2 Klienci są zachęcani do rezerwacji kolejnej wizyty w Twoim salonie

Użytkownik, który wcześniej skorzystał z Twoich usług, zaraz po uruchomieniu aplikacji zobaczy odnośnik do Twojego salonu wraz z informacjami o ostatniej wizycie. Jeśli była udana, z pewnością będzie wolał umówić się ponownie do Ciebie, niż szukać usługi gdzie indziej – zwłaszcza, że wystarczy jedno kliknięcie, by przejść do wyboru terminu.To zresztą niejedyny moment, w którym klient jest zachęcany do ponownego odwiedzenia Twojego salonu – zapraszamy go do umówienia kolejnej wizyty na przykład po dodaniu opinii.

#3 Użytkownicy mogą umawiać wizyty u konkretnych pracowników

Użytkownicy aplikacji mogą w łatwy sposób rezerwować zabiegi u swoich ulubionych specjalistów. Wystarczy, że w wizytówce Twojego salonu wybiorą fotografię wybranego pracownika lub jego imię. Po kliknięciu opcji “Umów wizytę” trafią do listy usług wykonywanych przez tego pracownika.

#4 Twój salon można znaleźć na mapie

Osoba szukająca usług w pobliżu swojej pracy czy miejsca zamieszkania może szybko odnaleźć Twój salon przy pomocy mapy. Wystarczy, że wybierze kategorię usług (np. Fryzjer), wpisze miasto i przełączy się na widok mapy przyciskiem w prawym dolnym rogu. Tam zobaczy Twój salon oznaczony pinezką i w prosty sposób przejdzie do rezerwacji wizyty!

#5 Twoi klienci nie muszą odwoływać wizyty – mogą ją edytować!

W poszukiwaniu bardziej dogodnego terminu Twoi klienci będą mogli zmienić dzień lub godzinę rezerwacji, bez jej całkowitego odwoływania. Będą też mieli możliwość przepisania się do innego pracownika. Dzięki temu odwołanych rezerwacji będzie znacznie mniej, tak jak telefonów z prośbą o zmianę terminu wizyty!

#6 Poruszanie się po aplikacji jest prostsze niż kiedykolwiek!

Dzięki dolnemu paskowi menu od razu po uruchomieniu aplikacji użytkownik może przejść do ulubionych salonów, historii umówionych wizyt lub ustawień swojego konta. Z sekcji „Ulubione” korzysta wiele osób – dzięki temu przed kolejną wizytą nie przeszukują aplikacji, tylko szybko przechodzą do oferty salonu, który lubią odwiedzać. A to może być Twój salon! Podobnie, wybierając na pasku dolnym “Wizyty”, mogą znaleźć historię swych zabiegów i z tej sekcji przejść bezpośrednio do Twojej wizytówki.

#7 Stylowy i funkcjonalny: ciemny motyw

Wielu Twoich klientów woli umawiać wizyty wieczorami, bo w ciągu dnia nie mają na to czasu. Teraz aplikację mogą przeglądać nocą, bez obaw o swój wzrok i jakość snu. Ciemny motyw sprawia, że ekran emituje mniej niebieskiego światła, a poza tym wygląda świetnie!

#8 Promujemy aplikację, zdobywając dla Ciebie nowych klientów

Ekipa Moment.pl promuje nową wersję aplikacji na targach i w Internecie. W ten sposób zdobywa nowych klientów dla salonów obecnych na portalu i w aplikacji! Liczba użytkowników od ponad roku nieprzerwanie rośnie, coraz więcej osób chętnie korzysta z możliwości dokonywania rezerwacji online. Przez Moment.pl użytkownicy co miesiąc umawiają 200 tysięcy wizyt.

Jeśli Twój salon beauty jeszcze nie oferuje rezerwacji online, pora udostępnić tę możliwość swoim klientom! Skontaktuj się z nami: biuro@moment.pl

Pobierz i przetestuj aplikację: www.moment.pl/nowaaplikacja.

 

[Głosów:6    Średnia:4.3/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link