Pokaż klientom, że jesteś w Moment.pl, a Twój kalendarz zapełni się sam!

Dlaczego warto zachęcać swoich klientów do rezerwowania wizyt online, pisaliśmy już niejednokrotnie. Ale w jaki sposób poinformować o tej opcji jak najwięcej osób? Dziś przeanalizujemy, jakie materiały pomogą Ci promować Twoją wizytówkę na Moment.pl i zwiększyć ilość rezerwacji online! 

Rezerwacja online cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dzięki opiniom użytkowników aplikacji Moment.pl wiemy, że taka możliwość jest dla nich bezcenna! Aplikacja i portal ułatwiają życie Twoich klientów, dlatego zdecydowanie warto chwalić się, że udostępniasz takie udogodnienia. Z drugiej strony, jeśli jasno nie poinformujesz swoich odbiorców o tej opcji, nie wykorzystasz w pełni jej potencjału. A przecież warto! Puszczając w świat dobre wieści, zachęcisz do rezerwacji nie tylko stałych klientów, ale zdobędziesz też nowych.

Nareszcie jesteśmy online!

Zaproś nowych klientów i osoby, które mijają drzwi Twojego salonu na co dzień, do przejrzenia Twojej oferty. Umieść na drzwiach wyraźne oznaczenie, że Twój salon znajduje się w najpopularniejszym w Polsce portalu do rezerwacji wizyt online, by przyciągnąć ich uwagę! Obok swojego logo lub tabliczki z godzinami otwarcia umieść naklejkę z treścią zachęcającą do zapisu przez Moment.pl. Upewnij się, że każdy, kto znajdzie się w pobliżu Twojego salonu, dowie się, że można umawiać się do Ciebie przez całą dobę. Na końcu artykułu znajdziesz informacje, jak zdobyć darmową naklejkę.

Rezerwacja online krok po kroku

O możliwości rezerwowania wizyt przez Moment.pl warto powiedzieć też stałym klientom. Pokaż im aplikację i krok po kroku przedstaw sposób rezerwowania wizyt – by z Twoją pomocą przekonali się, jakie to proste. Pomogą Ci w tym uniwersalne ulotki informacyjne, zawierające instrukcję rejestracji i rezerwacji w portalu, które możesz otrzymać od ekipy Moment! 

Pamiętaj, by do każdej ulotki przypiąć swoją wizytówkę. Broszury umieść w widocznym miejscu, aby osoby odwiedzające Twój salon mogły przeglądać je w trakcie oczekiwania na swoją wizytę lub po zabiegu. Ułóż je schludnie na stoliku kawowym i na blacie recepcji. Możesz również wręczać je klientom po wizycie, zachęcając do ponownego zapisu lub znalezienia dodatkowych usług Twojego salonu.

Jakie materiały powinny się znaleźć w salonie?

Umieść w swoim salonie wyraźne oznaczenia, które pomogą Ci zachęcać klientów do rezerwacji kolejnych wizyt i odkrywania dodatkowych usług z Twojej oferty. Co to może być? Na przykład wspomniane wcześniej darmowe naklejki “Jesteśmy na Moment.pl, najpopularniejszym portalu do rezerwacji wizyt” – tym razem naklejone przy recepcji, na komputerze, z którego zarządzasz rezerwacjami czy na lustrach. Najważniejsze, by naklejki były widoczne i znajdowały się na czystej, gładkiej powierzchni. Takie oznaczenia pomogą Ci zachęcić klientów do zapoznania się z portalem – a co za tym idzie, do rezerwowania kolejnych wizyt za jego pośrednictwem.

Przynęta dla klienta

Jeśli obawiasz się, że naklejka nie przyciągnie wzroku klientów, zastanów się nad wykorzystaniem momentowego wobblera z tym samym tekstem. Takie materiały również za darmo zamówisz u ekipy Moment! Umieść je w widocznych miejscach, by delikatnym kiwaniem same zwracały na siebie uwagę. Idealnym punktem będzie np. lustro ścienne, w które klient może patrzeć podczas zabiegu lub oglądając jego efekty. 

Ale… czym właściwie są wobblery? To kartoniki przymocowane do cienkiego ramienia z tworzywa sztucznego, które można przykleić na płaskiej powierzchni. Dzięki temu, że poruszają się przy najlżejszym podmuchu wiatru, doskonale rzucają się w oczy i świetnie wykonują swoje zadanie!

Chcesz zwiększać ilość rezerwacji online w swoim salonie i zbierać pozytywne opinie klientów? Wykorzystaj darmowe naklejki i wobblery od ekipy Moment! Aby je zamówić, napisz do nas na adres: biuro@moment.pl. W tytule wpisz: “Naklejka” lub “Wobbler”, a w treści wiadomości podaj swoje imię i nazwisko oraz nazwę i adres swojego salonu.

[Głosów:8    Średnia:4.8/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link