Akcja BLIK i Moment.pl: rabaty dla Twoich klientów!

Szukasz sposobu, by przyciągnąć klientów? Rabaty zawsze się sprawdzają, a rabaty, które nie uszczuplają Twojego budżetu to okazja, której nie możesz przegapić! Akcja trwa od 15 czerwca – sprawdź, jak do niej dołączyć.

Popularność płatności BLIK rośnie w niebywałym tempie.Tylko w pierwszym kwartale tego roku jego użytkownicy dokonali prawie 78 milionów transakcji, czyli niemal dwukrotnie więcej niż przed rokiem (wtedy było to 40 milionów)! Wśród nich jest wielu klientów, dla których BLIK nie jest nowością, a ulubionym sposobem płatności, dostępnym także w Moment Pay. Wykorzystaj to, by zachęcić ich do umówienia wizyty w Twoim salonie!

Jak to działa?

Rabat w wysokości 10 zł zostanie naliczony, kiedy klient zarezerwuje wizytę w Twoim salonie przez aplikację mobilną Moment.pl i opłaci ją – w części lub w całości – również przy użyciu aplikacji, za pomocą płatności BLIK. Minimalna kwota transakcji, dla której może zostać naliczony rabat, to 100 zł. A zatem zniżka przysługuje w przypadku usług o wartości przynajmniej 100 zł opłaconych z góry oraz usług o wartości wyższej niż 100 zł, z przedpłatą w wysokości co najmniej 100 zł. Każdy klient może raz skorzystać z rabatu. Rabat nie ma zastosowania w przypadku zakupu produktów lub bonów online.

Chcesz wziąć udział w akcji rabatowej?
Włącz płatności Moment Pay już teraz!

Tandem, który zapewnia bezpieczeństwo

Rabat może zachęcić Twoich klientów nie tylko do wizyty, ale także do umawiania się przez internet i dokonywania przedpłat. To ogromna korzyść dla Twojego salonu! Dlaczego?

Rezerwacja online i płatności Moment Pay to rozwiązania zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Ograniczają do minimum ryzyko zakażenia – nie musisz dotykać telefonu, a klient nie ma kontaktu z gotówką czy nawet z terminalem. To jednak nie wszystko. Przedpłaty to także bezpieczeństwo finansowe Twojego salonu. Ograniczają straty wynikające z przegapionych wizyt i samo ich przegapianie – ktoś, kto poniósł już część kosztów, zrobi wszystko, by się pojawić. Przedpłaty niosą korzyści także dla klientów, zwłaszcza w okresie wzmożonego ruchu w salonie, ponieważ stanowią swoistą gwarancję, że wizyta na pewno się odbędzie. Rezerwacja i płatności online to także rozwiązania, dzięki którym Twój salon będzie postrzegany jako nowoczesne miejsce, które dba o komfort swoich klientów pod każdym względem.

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj nasze artykuły o rezerwacji onlinepłatnościach Moment Pay.

Przygotuj się do akcji rabatowej BLIK i Moment.pl już teraz! Włącz płatności Moment Pay na swoim koncie Versum. Pobierz także za darmo pakiet grafik promocyjnych, które pomogą Ci zachęcić klientów do umawiania i opłacania zabiegów przez aplikację mobilną. Nie przegap okazji do zwiększenia liczby wizyt w swoim salonie!

Nie znasz jeszcze Versum?

Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:8    Średnia:4.9/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link