Nowe zasady pracy? Z tymi funkcjami Versum to żaden problem!

Nowe zasady pracy w salonach kosmetycznych i fryzjerskich

Działanie według nowych reguł oznacza sporo dodatkowej pracy. Musisz umawiać wizyty w odpowiednich odstępach, pilnować by nie brakło odzieży ochronnej, przestrzegać zasad dezynfekcji… Czy można to jakoś uprościć? 

W systemie Versum znajdziesz mnóstwo funkcji, które w tych okolicznościach będą szczególnie przydatne. Pomogą w organizacji pracy zgodnie z nowymi wymogami, odciążą Cię w tym szczególnym czasie i pozwolą odbudować budżet salonu. Pora je poznać!

Wsparcie w zakresie bezpieczeństwa

Do stosowania reżimu sanitarnego zobowiązują Cię nie tylko oficjalne wytyczne, ale także zaufanie, jakim darzą Cię klienci i pracownicy. Versum pomoże Ci zapewnić im bezpieczeństwo.

Rezerwacja online

Rząd zaleca prowadzenie zapisów telefonicznie lub przez internet. W związku z podwyższonymi standardami higieny korzystanie z telefonu w trakcie wizyty nie jest jednak wskazane – to jedna z najbardziej zanieczyszczonych powierzchni w Twoim otoczeniu. Podniesienie słuchawki wymagałoby więc ponownej dezynfekcji czy wymiany rękawiczek, zanim wrócisz do klienta siedzącego na fotelu. W przypadku rezerwacji internetowej nie ma o tym mowy. Klienci mogą umawiać się o dowolnej porze – również poza godzinami otwarcia salonu – a rezerwacje zrobione przez Moment.pl automatycznie dodają się do Twojego kalendarza.

Blokada czasu

No dobrze, ale przecież pomiędzy wizytami potrzebny jest czas na dezynfekcję stanowiska czy zmianę odzieży ochronnej. Umawiając wizytę przez telefon możesz to uwzględnić, a przez internet? Przez internet to jeszcze łatwiejsze! Versum pozwala na dodanie blokady określonego czasu przed i/lub po wizycie. Jeśli do usługi trwającej godzinę dodasz blokadę na 15 minut po jej wykonaniu, to jeden klient będzie mógł zarezerwować wizytę na przykład o 16:00, a drugi dopiero o 17:15. Bez zawracania Ci głowy!

Zaczynasz tęsknić za Versum? – oddzwonimy i ponownie aktywujemy Twoje konto!

Zasoby

Oprócz dezynfekcji pomieszczeń czy fotela, dla bezpieczeństwa wizyt należy dezynfekować też wszystkie narzędzia i sprzęty. Pracownicy nie powinni się nimi wymieniać, a po spotkaniu z klientem potrzebny jest czas na przygotowanie ich do ponownego użytku. Brak kontroli nad tymi zasobami może prowadzić do nieprzyjemnych sytuacji i opóźnień, na które teraz nie możesz sobie pozwolić. Możesz ich uniknąć, korzystając z dodatku Zasoby w Versum. Pozwala on na kojarzenie sprzętów z umawianymi usługami – w ten sposób rezerwacja wizyty będzie oznaczała też rezerwację sprzętu potrzebnego do jej wykonania. Żadnych pomyłek i nieporozumień!

Aby mieć pewność, że oprócz koniecznych do przeprowadzenia zabiegu narzędzi nie zabraknie Ci także niezbędnych środków ochrony osobistej, kontroluj ich stan z dodatkiem Magazyn.

Płatności Moment Pay

Gotówka przechodząca z rąk do rąk to siedlisko zarazków, dlatego teraz lepiej jej unikać. Zdecydowanie lepszym wyborem będzie płatność kartą, a najlepszym – płatności online Moment Pay! Dlaczego? Bo umożliwiają klientowi pokrycie należności bez konieczności dotykania czegokolwiek poza własnym telefonem. Ty możesz za ich pomocą pobierać także przedpłaty – takie zabezpieczenie finansów będzie teraz szczególnie przydatne. Dla klienta z kolei przedpłata stanowi gwarancję, że wizyta się odbędzie, co jest teraz istotne, biorąc pod uwagę zwiększone zapotrzebowanie na usługi beauty i fakt, że wolne terminy znikają błyskawicznie.

Certyfikat “Bezpieczny Salon”

Wdrażasz dodatkowe środki ostrożności? Twoi klienci muszą to wiedzieć! Świadomość, że Twój salon to bezpieczne miejsce, sprawi, że będą chętniej rezerwować wizyty. To także wzmocni ich zaufanie do Ciebie jako specjalisty – przecież ktoś, kto zachowuje się tak odpowiedzialnie w tej wyjątkowej sytuacji, na pewno jest równie skrupulatny, przeprowadzając zabiegi.

Aby pomóc Ci promować Twój salon jako bezpieczne miejsce wprowadziliśmy certyfikację. W systemie zaznaczysz, jakie środki ochronne stosowane są w Twoim salonie. Informacje te będą widoczne dla klientów na Moment.pl, a Twoja wizytówka będzie wyróżniona odznaką “Bezpieczny Salon”.

Ankieta „Bezpieczny Salon”

Klienci nie powinni Cię odwiedzać, jeśli nie czują się najlepiej, ale jak sprawdzić ich stan zdrowia, skoro większość salonów nie ma prawa gromadzić takich danych? I na to mamy sposób! Stworzyliśmy ankietę, która będzie automatycznie wysyłana do klienta wraz z systemowym przypomnieniem o wizycie. Klient odpowie na zawarte w niej pytania:

  • czy występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
  • czy jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
  • czy zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
  • czy w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.

Jeśli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedź będzie twierdząca, klient zostanie poproszony o odwołanie wizyty. Jeśli wszystkie odpowiedzi będą przeczące, otrzyma potwierdzenie, że może przyjść do salonu, a także przypomnienie o zasadach bezpieczeństwa. Ty w szczegółach wizyty zobaczysz informację o tym, czy wizyta może się odbyć, czy też nie – bez odpowiedzi na poszczególne pytania. Dzięki temu nie ma mowy o przechowywaniu danych, a więc wszystko jest zgodne z obowiązującymi przepisami.

Sprawdzony partner w biznesie

Kontrola budżetu i zróżnicowanie źródeł przychodów to teraz najważniejsze, co możesz zrobić, by podreperować budżet salonu. Z pomocą Versum na pewno się uda!

Dostarczamy raporty i statystyki

Jakie zabiegi cieszą się największą popularnością? Czy klienci do Ciebie wracają? Któremu z pracowników najlepiej idzie sprzedaż? Jaka jest wartość produktów, które masz na stanie? Odpowiedzi na te wszystkie pytania znajdziesz w statystykach tworzonych automatycznie przez Versum, na podstawie danych, jakie wprowadzasz do systemu. Dzięki rozbudowanym raportom możesz ściśle kontrolować finanse, w porę wyłapywać ewentualne problemy i odpowiednio szybko na nie reagować.

Nadal możesz działać w sieci

Podczas zamknięcia salonów staraliśmy się wspierać przedsiębiorców branży hair & beauty na różne sposoby, między innymi dostarczając rozwiązania, które pozwalały zarabiać mimo wszystko. Jednak z bonów i sprzedaży online, bo o nich mowa, możesz korzystać nadal, gdy Twój salon będzie otwarty! W ciągu ostatnich tygodni wszyscy – w tym Twoi klienci – zdążyliśmy się przekonać, że zakupy online to świetna sprawa. Po epidemii będziemy je robić chętniej niż przed nią. Dla Ciebie prowadzenie działalności w sieci to też szansa na czerpanie przychodów z różnych źródeł, co pozwala zabezpieczyć finanse na wypadek niespodziewanych zdarzeń.

Jak zarządzać falą rezerwacji?

Zgodnie z naszymi przewidywaniami, moment otwarcia salonów był niecierpliwie wyczekiwany przez klientów. Chwilę po ogłoszeniu przez premiera daty powrotu fryzjerów i kosmetyczek do pracy, nasza platforma rezerwacyjna została dosłownie oblężona – w tym jednym dniu przez Moment.pl umówionych zostało 500 tysięcy wizyt! Z takiego urodzaju należy się cieszyć, ale trzeba też wiedzieć, jak sobie z nim poradzić. Przede wszystkim udostępnij do rezerwacji terminy co najmniej na kilka tygodni w przód. Przy wybranych zabiegach możesz wymagać przedpłaty, co zapobiegnie blokowaniu terminów przez osoby, które w rzeczywistości nie są zdecydowane na spotkanie. Zabukuj sobie też czas na realizację wizyt z bonów.

To już pewne – epidemia koronawirusa zmieni branżę hair & beauty. Tym, co może pomóc przejść przez te zmiany na tyle płynnie i łagodnie, na ile to możliwe, są nowe technologie. Versum ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu nowoczesnych, efektywnych rozwiązań i wspieraniu salonów. Na przykładzie powyższych funkcji widać, że potrafimy przewidywać potrzeby branży i odpowiadać na nie błyskawicznie. Obiecujemy, że w tym zakresie nic się nie zmieni!

Chcę aktywować konto

[Głosów:2    Średnia:5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link