Powrót do pracy z Versum – krok po kroku

otwarcie salonu z versum

Nareszcie! Już w najbliższy poniedziałek możesz otworzyć swój salon i przyjmować klientów. Z Versum, jak zawsze, praca będzie szła sprawnie, musisz tylko wykonać kilka prostych kroków w systemie.

Większość poniższych funkcji znasz doskonale, z niektórych być może dotąd nie przyszło Ci korzystać, ale wszystkie razem sprawią, że działanie w nowych warunkach będzie łatwiejsze. Zobacz, jak krok po kroku przygotować swoje konto Versum do codziennej pracy!

1. Włącz rezerwację online

Aby klienci znowu mogli się do Ciebie umawiać przez Moment.pl, wystarczy zmienić status rezerwacji online na “aktywna”. Jeśli nie korzystasz jeszcze z rezerwacji online, uruchom ją – dzięki temu klienci będą mogli się umawiać bezpiecznie i zgodnie z zaleceniami.

Jak włączyć rezerwację online?

2. Uzupełnij grafiki pracy 

Uwzględnij ewentualne zmiany kadrowe czy pracę w zespołach zmianowych – być może godziny pracy poszczególnych członków zespołu należy zaktualizować.

Jak ustalić grafik pracy?

3. Zaktualizuj godziny otwarcia salonu

Zmiany w organizacji pracy salonu mogą wpłynąć na godziny, w jakich jest otwarty. Pamiętaj, aby zaktualizować je w systemie.

Jak zmienić godziny otwarcia salonu?

4. Ustaw blokadę czasu przed i po usługach

Dzięki temu zabezpieczysz czas potrzebny na dezynfekcję stanowisk pracy czy zmianę odzieży ochronnej między wizytami.

Jak dodać blokadę czasu przed lub po usłudze?

5. Włącz płatności Moment Pay

Płatności online to najbezpieczniejsza z dostępnych metod, która nie wymaga nawet dotykania terminala.

Jak uruchomić płatności Moment Pay?

6. Sprawdź stany magazynowe

Upewnij się, że masz wystarczającą ilość produktów, sprawdź też ich daty ważności. Pamiętaj o kosmetykach potrzebnych do realizacji bonów, jeśli dodatkiem do voucherów były gratisowe produkty lub usługi. W razie potrzeby zrób zamówienie. Nie zapomnij także o środkach ochrony osobistej.

Jak wygenerować raport zmian magazynowych?

7. Zaplanuj realizację wizyt z bonów

Umawiając spotkania, uwzględnij zabezpieczenie terminów dla wizyt z bonów, które klienci kupowali w czasie zamknięcia salonów.

Jak sfinalizować wizytę z użyciem bonów?

8. Wyślij maile i SMS-y do klientów

Korzystając z narzędzi komunikacyjnych Versum, możesz powiadomić swoich klientów o wznowieniu działalności salonu. Pomogą Ci w tym przygotowane przez nas materiały.

Instrukcja wysyłki wiadomości masowych SMS krok po kroku
Instrukcja wysyłki wiadomości masowych e-mail krok po kroku

Potrzebujesz papierowej wersji powyższej checklisty pod ręką? Pobierz ją i wydrukuj!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przejdź do artykułu o funkcjach systemu, które pomogą Ci zorganizować działanie salonu w nowej rzeczywistości. A jeżeli nie wiesz, jakie środki bezpieczeństwa wdrożyć, sięgnij po nasz poradnik, w którym znajdziesz pełen przekrój rozwiązań. 

Praca w obecnych warunkach z pewnością będzie wyglądała zupełnie inaczej niż przed epidemią, ale ze wsparciem Versum możesz sprawić, że będzie łatwiejsza! Przygotuj swój salon, wykonaj kilka kroków w systemie i witaj klientów!

Nie znasz jeszcze Versum?

Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:9    Średnia:4.7/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link