Stały kontakt z klientem

Automatyczne przypomnienia
o wizytach. To się opłaca!

System Versum wysyła do klientów Twojego salonu automatyczne przypomnienia o wizytach.

Powiadamiaj wybrane
grupy Klientów
Prowadź kampanie
promocyjne
Przypominaj
o wizytach

SMSy lub wiadomości email z przypomnieniem wysyłane są na 24 godziny przed umówioną wizytą. A co to oznacza dla Twojego salonu? Przypomnienia znacznie zmniejszają ilość zapomnianych wizyt - nawet do 70%. Oszczędzają więc czas i pieniądze.

Nowa wiadomość

Salon Beauty Look przypomina o wizycie umówionej na 15.03.2013, na godzinę 18:00. Zapraszamy.

Automatycznie, wygodnie i bez wysiłku

Przypomnienia wysyłane są automatycznie - żaden z pracowników nie musi o nich pamiętać, ani tracić czasu na ich wysyłanie.

Nie trzeba też telefonować do klientów, by przypomnieć im o wizycie. Przypomnienia redukują też ilość telefonów od klientów, którzy mają na celu jedynie upewnienie się, co do umówionego dnia albo godziny.

Automatyczne przypomnienia pomagają kształtować pozytywne relacje z klientami. A przy tym zapewniają poczucie bezpieczeństwa. Klienci Twojego salonu wiedzą, że zostaną uprzedzeni o terminie wizyty. Pracownicy natomiast wcześniej dowiadują się o jej odwołaniu, dzięki czemu mogą przyjąć klienta, który zjawił się niespodziewanie albo zaproponować dodatkowy zabieg osobie, którą obsługują.

Przypomnienia wygodne
dla Klienta i dla Ciebie

Obustronna komunikacja salonu
z klientem

Treść przypomnienia w postaci wiadomości SMS lub email można ustalić samodzielnie. Może być automatycznie uzupełniona datą i godziną wizyty, które system pobiera z terminarza. Ale to jeszcze nie wszystko.

Klient, który otrzymał wiadomość SMS z przypomnieniem o wizycie - może na nią odpisać. Często w ten sposób powiadamia o odwołaniu wizyty lub spóźnieniu. Takie informacje powinny dotrzeć do salonu jak najszybciej. Tymczasem wiadomość SMS wysłana do skrzynki odbiorczej w telefonie może nie zostać od razu zauważona czy usłyszana przez pracowników salonu. Dlatego mamy lepszy sposób - odpowiedź SMS od klienta pojawia się natychmiast w systemie Versum i jest w nim wyraźnie widoczna.

Łatwa komunikacja
z Klientem

Informowanie o promocjach i nowościach

System Versum umożliwia wysyłanie wiadomości SMS oraz email do klientów Twojego salonu.

Wiadomości te mogą być kierowane masowo - do wszystkich klientów znajdujących się w bazie. Mogą też być profilowane do konkretnych grup odbiorców.

Jest to wygodna forma informowania o promocjach, nowych usługach i produktach, które pojawiły się Twoim salonie. A także składania życzeń świątecznych i urodzinowych. Dzięki utrzymywaniu stałego kontaktu z klientami, Twój salon zwiększa ich lojalność i nie pozwala o sobie zapomnieć.

Komunikaty dla
wszystkich Klientów
salonu

Profilowane kampanie promocyjne

Systemem Versum pozwala na łatwe przeszukiwanie bazy klientów Twojego salonu i selekcjonowanie ich pod kątem płci, częstotliwości odwiedzin, korzystania z konkretnych usług.

Dzięki temu możesz wysyłać sprofilowane wiadomości SMS lub email informujące o promocji na daną usługę, czy też przypominające o konieczności powtórzenia zabiegu, który warto wykonywać cyklicznie. Dostępne filtry pozwalają też wyszukać osoby, którzy przestały odwiedzać salon i zaproponować im specjalną promocję.

System daje proste narzędzia do tworzenia atrakcyjnych wiadomości email zawierających grafikę. Pozwala więc na samodzielne przygotowywanie kampanii promocyjnych. A to bardzo skuteczny sposób na pobudzenie ruchu w momentach chwilowego zastoju. Ciekawa kampania lub atrakcyjna promocja potrafią zdziałać cuda!

Łatwość prowadzenia
profilowanych kampanii
reklamowych

Indywidualny kontakt z klientem

System Versum umożliwia też wysyłanie pojedynczych wiadomości SMS lub email wprost z karty klienta lub terminarza.

Wystarczy kliknąć w numer telefonu lub email klienta, wpisać treść i wysłać. Taki indywidualny kontakt z klientem pozwala na podesłanie mu informacji, o które prosił podczas wizyty, poinformowanie o dostępności produktu, o który pytał, itp. Cała historia wysłanych do klienta wiadomości pozostaje w systemie - w jednym miejscu. I można do niej zajrzeć w dowolnym momencie. To jeszcze jeden sposób na podniesienie jakości obsługi klienta na poziom niemożliwy do osiągnięcia tradycyjnymi metodami zeszytowymi.

Indywidualne podejście
do każdego Klienta

Wypróbuj nasz system

Możesz korzystać z pełnej wersji systemu Versum całkowicie bezpłatnie - przez 14 dni.