Porady dla salonów

Dlaczego warto włączyć opinie na Moment.pl
09.02.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Dlaczego warto włączyć opinie w Moment.pl?

W ostatnich latach internet stał się głównym źródłem informacji na temat produktów, usług, firm, a nawet miejsc. Nowocześni konsumenci nie lubią kupować “kota w worku”, ani decydować się na pierwsze lepsze rozwiązanie....

Walentynki w salonie kosmetycznym - jak się do nich przygotować?
29.01.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Przygotuj swój salon na Walentynki

Choć relacje z najbliższymi pielęgnujemy na co dzień, walentynki to czas szczególnego celebrowania uczuć. To także dzień, w którym wiele osób pragnie poczuć się pięknie lub podarować nieco piękna ukochanej osobie. Może...

Przydatny kalendarz promocji salonu od Versum
15.01.18 Anna Dziędzioł | Porady dla salonów

Przydatny kalendarz promocji salonu

Planowanie promocji salonu na cały rok z góry może wydawać się trudne, nigdy przecież nie wiadomo czym zaskoczy nas życie. Jednakże mając spisane ramy tego, co chcemy osiągnąć, możemy zawczasu wyznaczyć sobie...

09.01.18 Anna Dziędzioł | Porady dla salonów

Pozwól klientom umawiać się na wizyty wprost z Facebooka

Czy chcesz jeszcze skuteczniej docierać do swoich klientów za pomocą Facebooka, zmniejszyć ilość nieodebranych telefonów w salonie i zapełnić swój kalendarz wizytami? Jest na to prosty (i darmowy!) sposób. Wystarczy, że dodasz...

Jak-zachecic-mezczyzn-do-wizyty-w-salonie
03.01.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Jak zachęcić mężczyzn do wizyty w Twoim salonie?

Klientela branży hair & beauty zmienia się i rozwija równie dynamicznie jak salony i pracujący w nich specjaliści. Dziś już nie tylko kobiety sięgają po profesjonalne metody pielęgnacji - coraz częściej przekonują...

Jak zbudować dobry zespół w salonie fryzjerskim lub kosmetycznym?
07.12.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

4 sposoby na stworzenie zaangażowanego zespołu

Nie od dziś wiadomo, że kompetentni i zaangażowani pracownicy to jeden z najważniejszych fundamentów dobrze prosperującej firmy. Przecież to właśnie od nich - ich umiejętności i atmosfery, jaką tworzą - zależy, czy...

Grafiki świąteczne - Przypomnij klientom o rezerwacji na Moment.pl
29.11.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Przypomnij klientom o rezerwacji świątecznych wizyt przez Moment.pl

Nadchodzi najgorętszy czas w roku: wielkie przygotowania do Świąt i Sylwestra! Telefony w salonach urody urywają się, a wolne terminy przedświątecznych wizyt znikają w mgnieniu oka. Jest tylko jeden problem: brak czasu,...

Bony świąteczne - sposób na zwiększenie sprzedaży
21.11.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Bony – świąteczny sposób na zwiększenie sprzedaży

Święta to okres wzmożonego ruchu w salonach. Klienci rezerwują wizyty dla siebie, a przy okazji poszukują prezentów dla bliskich. To dobra okazja do sprzedaży bonów podarunkowych, które pomogą Ci upewnić się, że...

Jak przygotować salon kosmetyczny lub fryzjerski na święta?
15.11.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Jak przygotować salon na święta?

W okresie przedświątecznym salony i spa oblegane są przez klientów, którzy pragną pięknie prezentować się przy świątecznych stołach i na sylwestrowych balach. Jak zaplanować pracę, aby spełnić oczekiwania klientów, a jednocześnie uwzględnić...



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link