Porady dla salonów

andrzejkowa promocja salonu
07.11.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Andrzejkowa kampania promocyjna Twojego salonu

Na świątecznym kalendarzu zbliża się kolejna data, która stanowi świetną okazję do zorganizowania kampanii promocyjnej w salonie. Warto pamiętać, że tego typu akcje to nie tylko skuteczny sposób na promocję Twoich usług,...

Marketing - doskonałe narzędzie obsługi klienta w salonie
17.10.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Doskonały marketing to doskonała obsługa klienta

Jak budować relacje z klientem? Troska o zadowolenie klientów to fundament skutecznego marketingu. Ich satysfakcja ma bezpośredni wpływ na budowanie wizerunku Twojego biznesu, ponieważ zadowolony klient chętnie dzieli się dobrymi wrażeniami z...

3 narzędzia niezbędne w gabinecie i SPA
15.10.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

3 narzędzia niezbędne w gabinecie kosmetycznym i SPA

Prowadzenie dobrze prosperującego biznesu bez wsparcia nowoczesnych technologii to nie tylko niezwykle trudne zadanie, ale i ryzyko pozostania w tyle za rozwijającą się szybciej konkurencją. Dotyczy to szczególnie branży beauty - gabinetów...

10-lekcji-blog-versum
02.10.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

10 krótkich lekcji, które wynieśliśmy z pracy z tysiącami właścicieli salonów

Prowadzenie własnego biznesu w branży beauty to nie lada wyzwanie. Dziś, aby odnieść sukces, nie wystarczy już być dobrym specjalistą. Na powodzenie firmy składa się wiele elementów, takich jak umiejętność organizowania swojej...

Jak dodać salon do portalu Moment.pl?
28.09.17 Katarzyna Raiter-Łuksza | Porady dla salonów

Moment.pl – sposób na bezpłatne przypomnienia SMS dla salonów od Versum

Zapewne wielu z Was słyszało już o wyjątkowym portalu Moment.pl. To odpowiedź na potrzeby nowoczesnych klientów branży beauty, którzy oczekują dziś od swoich specjalistów pełnej dostępności. Umożliwia on wygodną rezerwację wizyt online -...

12.09.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Filtry Versum – sposób na spersonalizowaną komunikację

Na bieżąco aktualizowana baza klientów to ogromna wartość dla salonu. Umożliwia utrzymanie stałego kontaktu z nimi, co przekłada się na trwałość wzajemnych relacji i regularny dochód. Aby jednak komunikacja była efektywna, należy...

Vouchery podarunkowe- dlaczego warto oferować je klientom?
29.08.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Vouchery – dlaczego powinieneś oferować je swoim klientom?

Choć nie wszyscy doceniają ich potencjał, bony podarunkowe to świetny sposób na zwiększenie sprzedaży w salonie, a także pozyskanie nowych klientów. Odpowiednio przygotowane cieszą się dużym zainteresowaniem i zapewniają poprawę płynności finansowej...

18.08.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Skąd wiesz, że odniosłeś sukces?

Nie jest tajemnicą, że celem każdego właściciela salonu z branży beauty jest osiągnięcie sukcesu. Ale… czym właściwie jest sukces? Jak go mierzyć i po czym poznasz, że Twoja firma jest powodem do...

07.08.17 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

4 sposoby na usprawnienie pracy salonu

Sprawne zarządzanie czasem to - obok jakości oferowanych usług - fundament sukcesu każdego salonu urody i jedno z największych wyzwań stojących przed osobą prowadzącą go. Obsługa klientów, odbieranie telefonów, organizacja pracy zespołu,...



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link