Porady dla salonów

Obsługa klienta podczas pierwszej wizyty
11.06.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Obsługa klienta podczas pierwszej wizyty

Gdy klient zjawia się w Twoim salonie po raz pierwszy, krytycznie ocenia to, co w nim zastaje. Niezwykle ważne jest, by rzeczywistość nie zawiodła jego oczekiwań, ponieważ pierwsze wrażenie ma ogromny wpływ...

Promocja na dzien ojca
04.06.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Pomysły na promocję z okazji Dnia Ojca

O ile kampanie promocyjne z okazji Dnia Matki to w salonach niemal norma, tak ilość akcji na Dzień Ojca można by policzyć na palcach jednej ręki. To niedocenione przez branżę beauty święto,...

Karta klienta w gabinecie kosmetycznym
01.06.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Karta klienta w gabinecie kosmetycznym – jak ją wykorzystać?

Wiedza o klientach pozwala zapewniać im lepszą opiekę - a w ten sposób zdobywać ich zaufanie i lojalność. Ale jak zapamiętać każdy szczegół, gdy na co dzień przez salon przewija się tak...

bezpieczenstwo danych
25.05.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Jak zachować bezpieczeństwo danych?

Wielu właścicieli w branży beauty wciąż obawia się przechowywania danych w “chmurze”. Powodem jest najczęściej brak wiedzy na temat płynących z tego rozwiązania korzyści. A jest ich całe mnóstwo! Szczególnie w świetle...

Jak zdobyć klientów do salonu? Poznaj 5 sposobów na marketing
09.05.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

5 sposobów marketingowych na to, jak zdobyć klientów do salonu

Lista zadań osoby prowadzącej salon nie ma końca, a w natłoku codziennych obowiązków często brakuje na coś czasu - w tym na przykład na działania marketingowe. Jednak to właśnie one pomagają zwiększać...

jak przygotowac promocje na dzien matki
27.04.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Przygotuj swój salon na Dzień Matki

Dzień Matki to wyjątkowe święto, podczas którego w specjalny sposób okazujemy uczucia swoim mamom. Odrobina relaksu i profesjonalnej pielęgnacji w salonie urody to sprawdzony podarunek, na który z pewnością zdecyduje się wiele...

sprzedawaj emocje, nie uslugi
27.03.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Sprzedawaj emocje, nie usługi

Skuteczna promocja produktów i usług to coś znacznie więcej, niż sztywny opis zasad działania danego zabiegu czy właściwości kosmetyku. Do serc klientów nie trafia się bowiem suchymi faktami, a poprzez emocje -...

Relacja na medal
13.03.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Relacja na medal, czyli poznaj swojego klienta

Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientem wymaga wiele zaangażowania. Każda osoba odwiedzająca nasz gabinet oczekuje pełnego zainteresowania i pragnie czuć się tak, jakby była naszym jedynym klientem. Jak odpowiednio zadbać o zaspokojenie...

jak upewnic sie ze zrealizujesz plan dzialania
07.03.18 Karolina Łużniak | Porady dla salonów

Jak upewnić się, że zrealizujesz przygotowany plan działania?

Tworzenie planu aktywności to bardzo ważny element prowadzenia salonu czy gabinetu w branży beauty. Jednak plan przestaje mieć znaczenie, jeżeli po przygotowaniu ląduje zapomniany w szufladzie. Jak upewnić się, że faktycznie zrealizujemy...



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link