Salon w czasie pandemii

7 pomysłów na promocję salonu w czasie kwarantanny
31.03.20 Karolina Łużniak | Salon w czasie pandemii

Poradnik Moment.pl: 7 pomysłów na promocję salonu w czasie kwarantanny

Pandemia koronawirusa prowadzi do coraz większych ograniczeń. Teraz oficjalnie zamknięte muszą zostać także wszystkie salony z branży beauty. Martwisz się o sytuację swojej firmy? Mamy dla Ciebie porady, jak dobrze wykorzystać wolny...

30.03.20 Anna Dziędzioł | Salon w czasie pandemii

Jak zarabiać mimo kwarantanny? – wideo

Zobacz wideo już teraz! Okres kwarantanny z pewnością nie ułatwia prowadzenia biznesu, ale możesz spojrzeć na sytuację z nieco innej strony. Istnieje kilka sposobów, które pomogą Ci dobrze wykorzystać ten czas i...

Bony przedpłacone - vouchery, które pomogą salonom
27.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Nowość, która Ci pomoże: bony przedpłacone

Brak klientów, zamknięty salon, pustki w kasie? Versum wdraża funkcję, która pomoże Ci zachować płynność finansową w tym trudnym okresie. Dowiedz się więcej o sprzedaży bonów online i włącz je do swojej...

Jak utrzymać klientów w czasie pandemii koronawirusa?
25.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Jak utrzymać klientów w czasie pandemii?

Twój salon znalazł się w trudnej sytuacji. Walcząc o przetrwanie, musisz skupić się na swoich klientach - pozostać z nimi w kontakcie i zaoferować im wartościowy produkt lub usługę, nawet mimo zamkniętego...

19.03.20 kamild | Salon w czasie pandemii

Czy należy zamknąć salon? – wideo

Zobacz wideo już teraz! Sytuacja związana z pandemią koronawirusa zmienia się z dnia na dzień. Pojawiają się dylematy: czy zamknąć salon? A jeśli nie, to jak zorganizować jego pracę, by zapewnić bezpieczeństwo...

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich klientów w tym trudnym czasie
17.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich klientów w tym trudnym czasie

Branża beauty mierzy się z ogromnymi trudnościami w związku z panującą pandemią koronawirusa. Niektórzy klienci odwołują wizyty, a inni chcieliby przyjść, ale boją się o swoje zdrowie.  Obowiązkiem właściciela salonu jest zapewnienie...

12.03.20 Anita Kałuża | Salon w czasie pandemii

Chory klient w salonie – jak sobie z nim radzić?

Liczba osób zakażonych koronawirusem rośnie z dnia na dzień. Nic dziwnego, że w tej sytuacji zastanawiasz się, czy kaszel Twojego klienta to tylko zwykłe przeziębienie, czy coś znacznie poważniejszego. Nie trzeba jednak...



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link